حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • کتاب «عرفان در آیینه قرآن و روایات» چاپ شد
    شناسه : 5303
    0
    کتاب «عرفان در آیینه قرآن و روایات (عرفان نظری)» اثر حسن رمضانی به همت نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی روانه بازار نشر شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به نقل از روابط‌عمومی نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، کتاب «عرفان در آیینه قرآن و روایات (عرفان نظری)» اثر حسن رمضانی در پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه در ۳۹۴ صفحه منتشر شد.

    تحقیق پیش رو سعی دارد اسلامی و قرآنی بودن این میراث گرانقدر را روشن سازد و ابرهای تیره و تار بدبینی‌ها و سوء‌تفاهم‌ها را بزداید و بدین‌گونه راه را برای کمال‌جویان و حق‌طلبان هموار کند و موانع را از سر راه آن بردارد.

    در این اثر ضمن بیان دورنمایی از مهم‌ترین مباحث متون درسی عرفان نظری، احدیت یا تعین اول و واحدیت یا تعین ثانی، اسم اعظم، نفس الامر، حقیقت و راز آفرینش، وحدت وجود و کثرت موجود، حضرات خمس و طبقات عوالم خلقی انسان کامل مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

    کتاب «عرفان در آیینه قرآن و روایات (عرفان نظری)» اثر حسن رمضانی در ۳۹۴ توسط نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شده است و  علاقه‌مندان برای خرید اینترنتی این کتاب می توانند به نشانی اینترنتیhttp://shop.isca.ac.ir/  مراجعه کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.