حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • کارگاه رویداد نوآورانه در عکاسی برگزار می‌شود
    شناسه : 4320
    2
    رویداد نوآورانه در حوزه عکاسی به جهت ترویج مسائل اجتماعی و نیکوکاری در قاب عکاسان در قالب کارگاه برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ
     به نقل از روابط عمومی خیر ماندگار، مجموعه کارگاه‌های تخصصی عکاسی با محوریت ترویج نیکوکاری به همت استودیو نیک‌سو (وابسته به مرکز فرهنگ نیکوکاری) اواخر دی، بهمن و اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.
     این مجموعه کارگاه مشتمل بر کارگاه «عکاسی خیابانی با موبایل»، «عکاسی مستند»، «مجموعه عکس» و «انتخاب، ویرایش و ارائه» با تدریس اساتید ممتاز: بابک کنعانی، مجید حجتی، فاطمه بهبودی و وحید حسن‌عباسی و با دبیری اجرایی استاد سیدعلی مظلومی، به شکل رایگان و با ظرفیت محدود ‌خواهد بود.
    این مجموعه کارگاه، نخستین رویداد نوآورانه در حوزه عکاسی با محوریت ترویج مسائل اجتماعی و نیکوکاری در قاب عکاسان است که با سیاستگذاری مرکز فرهنگ نیکوکاری، اجرای استودیو نیک‌سو و همکاری مؤسسه خیریه رعد الغدیر انجام می‌پذیرد.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس اینترنتی farhang.kheir.ir/photo و صفحه اینستاگرام به نشانی niksoostudio مراجعه کنید و به منظور ثبت نام در اکانت واتساپ به شماره تماس ۰۹۹۱۲۰۵۴۹۳۱ پیام بگذارید.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.