حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری نخستین محفل سومین «کاروان قرآنی انقلاب» به میزبانی نزاجا
    شناسه : 2016
    2
    نخستین محفل کاروان قرآنی انقلاب پنجشنبه، ۱۸ دی‌ماه به میزبانی مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه(ع) لشکرک برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزاری نخستین محفل سومین «کاروان قرآنی انقلاب» به میزبانی نزاجا

    نخستین محفل کاروان قرآنی انقلاب پنجشنبه، ۱۸ دی‌ماه به میزبانی مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه(ع) لشکرک برگزار شد.

     

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، نخستین محفل انس با قرآن کریم کاروان انقلاب، پنجشنبه، ۱۸ دی‌ماه در مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه(ع) نزاجا در لشکرک برگزار شذ.

    بنابر گفته محمدرضا کشتگر، جانشین مرکز قرآن، عترت و نماز نزاجا «این محفل از ساعت ۱۵ تا نماز مغرب و عشا با تلاوت سروان ابوالفضل قدیانی، حافظ کل قرآن و قاری ممتاز ارتش و همچنین تلاوت احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشورمان همراه بود.»

    تجلیل از ۱۳ خانواده شهدای مدافع حرم و سلامت ارتش و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، برگزاری مسابقه حضوری و اهدای جوایز از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده برای این محفل نورانی بود.

    یادآور می‌شود، کاروان قرآنی انقلاب، کاری در جهت ترویج فرهنگ قرآنی است که امسال برای سومین سال متوالی، در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

    گزارش این محفل از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد.

    مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه یا مرکز آموزش ۰۶ جوادالائمه یک آموزشگاه نظامی وابسته به نیروی زمینی ارتش ایران است که دوره‌های نظامی را به پرسنل پایور و سربازان وظیفه جدید نزاجا آموزش می‌دهد. همچنین داوطلبان قبول شده برای دانشگاه‌های افسری در این پادگان آموزش اولیه می‌بینند.

    مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه در طول سال، ۲ دوره دانش آموزی برای پرسنل پایور (ثابت و پیمانی) برگزار می‌کند که در هر دوره به‌طور میانگین بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر از آن فارغ‌التحصیل می‌شوند. افزون بر این سالانه ۱ دوره ۶۰ روزه برای سربازان وظیفه با مدرک لیسانس و بالاتر برگزار می‌شود. سربازان وظیفه پس از اتمام دوره در این مرکز به یگان خدمتی خود اعزام می‌شوند و همچنین پایوران بر اساس رسته‌های تعیین شده به مراکز تخصصی جهت فراگیری دوره‌های جدید معرفی می‌شوند. این مرکز دارای ۵ گردان آموزشی است که در هر دوره یکی از آنها غیرفعال و چهار گردان دیگر مشغول آموزش به فراگیران هستند.

    پادگان مرکز آموزشی ۰۶ در شمال شرق شهر تهران پیرامون خیابان پاسداران و بزرگراه صیاد شیرازی قرار داشت ولی در سال ۹۳ به لواسان ابتدای جاده لشکرک منتقل شد پادگانی که اکنون مرکز آموزش درجه داری است در گذشته محل آموزش تکاوران ارتش یا مراتکاور بود است.

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.