حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • چهل‌وششمین مسابقه «فهم نور» در یزد برگزار می‌شود
    شناسه : 1258
    2
    چهل‌وششمین مسابقه قرآنی هفتگی «فهم نور» از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در اپلیکیشن «افق» بارگذاری و برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    چهل‌وششمین مسابقه «فهم نور» در یزد برگزار می‌شود

    چهل‌وششمین مسابقه قرآنی هفتگی «فهم نور» از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در اپلیکیشن «افق» بارگذاری و برگزار می‌شود.

    چهل‌وششمین مسابقه «فهم نور» در یزد منتشر شد

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز از یزد، چهل و ششمین مسابقه قرآنی هفتگی «فهم نور» از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در اپلیکیشن «افق» بارگذاری و برگزار می‌شود.

    سؤالات این شماره از آیه ۴۱ الی ۸۳ سوره هود و حزب ۴۶ بر مبنای ترجمه استاد فولادوند استخراج شده است.

    هرهفته به قید قرعه به ۱۴ نفر از کسانی که به تمام سوالات مسابقه پاسخ دهند، ۱۱۴۰۰۰ ریال جایزه نقدی به کیف پول آنان واریز می‌شود و وقتی موجودی حساب به ۱۱۴ هزار تومان رسید، می‌تواند شماره حساب خود را ارسال کند تا وجه آن به حساب وی واریز شود.

    دانلود اپ و شرکت در مسابقه فهم نور رايگان است و علاقه‌مندان می‌توانند اپلیکشن افق را از طریق لینک www.ofogh.qurany.ir و یا با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۸۳۱۱۴  نصب و در این مسابقه مجازی شرکت کنند. سامانه مسابقات قرآنی افق توسط اتحادیه تشکلهای قرآنی استان یزد تولید و منتشر شده است . این سامانه ویژه مسابقات آنلاین فرهنگی قرآنی ظراحی شده است. ‏کاربران می توانند با استفاده از این اپلیکیشن در مسابقات مختلفی که از سوی اتحادیه تشکلهای قرآنی یزد برگزار می گردد شرکت نمایند و سطح معلومات خود را ر حوزه های مختلف دینی و قرآنی مورد سنجش قرار دهند . هلاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و پشتیبانی با شماره های  : ۰۳۵۳-۷۳۳۱۷۱۲ تماس حاصل نمایند.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.