حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • ثبت‌نام چهارمین دوره جشنواره قرآنی فجر تمدید شد
    شناسه : 1150
    2
    ثبت‌ نام مرحله مقدماتی جشنواره قرآنی فجر که برای چهارمین سال متوالی با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در همه سنین آغاز شده است تا شانزدهم دی‌ماه تمدید شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ثبت‌نام چهارمین دوره جشنواره قرآنی فجر تمدید شد

    ثبت نام مرحله مقدماتی چهارمین دوره جشنواره قرآنی فجر از سوی دارالقرآن خانه کارگر تا شانزدهم دی‌ماه تمدید شد.

    به گزارش بعثت نیوز، ثبت‌ نام مرحله مقدماتی جشنواره قرآنی فجر که برای چهارمین سال متوالی با هدف ترویج فرهنگ قرآنی با حضور کارگران سازمان‌ها و کارخانجات و عموم مردم در همه سنین آغاز شده است تا شانزدهم دی‌ماه تمدید شد.
    محمد‌صادق محسنی‌کبیر، مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر گفت: با توجه به حجم بالای تقاضا علاقه‌مندان به قرآن کریم و پیرو مصوبه ستاد برگزاری این جشنواره، نام‌نویسی مسابقات چهارمین دوره جشنواره قرآنی فجر تا سه‌شنبه، شانزدهم دی ماه سال جاری تمدید شد.
    مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر افزود: جشنواره امسال به دلیل شیوع کرونا به شکل کاملاً غیر حضوری از طریق ویدئوکنفرانس در تماس تلفنی و پیامکی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان در همه سنین و از هر جای کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
    محسنی‌کبیر تصریح کرد: جشنواره قرآنی فجر امسال در ۲۲ رشته و در چهار گروه شامل حفظ ۵ جزء اول، ۱۰ جزء ، ۲۰ جزء کل، حفظ سوره مبارکه فجر، جزء ۳۰ و حفظ ۱۰ سوره از قرآن ویژه کودکان، قرائت شامل صوت، لحن، ترتیل، اذان و ذکر صلوات با صوت دلنشین است. همچنین تفسیر شامل ترجمه مفاهیم و تفسیر سوره مبارکه فجر و بخش هنر، شامل خوشنویسی آیات قرآن و نقاشی موضوعی قرآن ویژه کودکان برگزار می‌شود.
    وی بیان کرد: مرحله مقدماتی این مسابقات از ۱۳ دی‌ماه آغاز و تا ۲۲ دی‌ماه ادامه دارد. ضمناً مرحله نهایی این مسابقات در دهه مبارک فجر از بین راه‌یافتگان به بخش‌های نهایی برگزار می‌شود.
    مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر اظهار کرد: تمامی علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا شانزدهم دی ماه برای ثبت‌ نام عدد ۶ را به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ ارسال یا به پایگاه اینترنتی دارالقرآن خانه کارگر www.ketabequran.ir مراجعه کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.