حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • پویش تولید محتوا با عنوان «فضای مجازی و خانواده» در خراسان شمالی اجرا می شود
    شناسه : 2326
    5
    پویش استانی تولید محتوا با موضوع «فضای مجازی و خانواده» در چهار محور «شبکه های اجتماعی و خانواده»، «آموزش مجازی و خانواده»، «سبک زندگی و خانواده» و «کرونا و خانواده» در خراسان شمالی برگزار می شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    پویش استانی تولید محتوا با موضوع «فضای مجازی و خانواده» در چهار محور «شبکه های اجتماعی و خانواده»، «آموزش مجازی و خانواده»، «سبک زندگی و خانواده» و «کرونا و خانواده» در خراسان شمالی برگزار می شود.

     «رضا رضایی» گفت : بنا به فرموده مقام معظم رهبری: «امروز قوّت در فضای مجازی حیاتی است؛ امروز فضای مجازی حاکم بر زندگی انسان‌ها است در همه  دنیا؛ و یک عدّه ای همه کارهایشان را از طریق فضای مجازی پیش میبرند؛ لذا قوّت در این زمینه حیاتی است.» بنابراین منفعل بودن در برابر تولیدات رسانه ای دیگر کشورها علاوه بر اینکه باعث نفوذ فرهنگی در جامعه کنونی خواهد شد در گام اول با تغییر ارزش ها و نگرش ها، خانواده ها را در معرض آسیب قرار خواهد داد.

    معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: از این رو برای جلوگیری از این نفوذ و پیشگیری از آسیب های موجود باید به شکل فعالانه با تولید محتواهای مناسب ضمن افزایش آگاهی های لازم برای مقابله با این نفوذ در جهت ارائه الگوهای مناسب در زمینه های مختلف به اعضای خانواده گام های موثری برداشت.

    وی اظهارکرد: با توجه به ضرورت این مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، پویش تولید محتوا در فضای مجازی با عنوان «فضای مجازی و خانواده» را در چهار محور «شبکه های اجتماعی و خانواده»، «آموزش مجازی و خانواده»، «سبک زندگی و خانواده» و «کرونا و خانواده» برگزار می کند.

    معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: این پویش در قالب های رسانه ای صوت (پادکست)، تصویر (عکس، کاریکاتور، اینفوگراف، پوستر، کلیپ و نماهنگ) و متن نوشت فراخوان شده است.

    رضایی با بیان اینکه علاقه مندان برای شرکت در این پویش تا ۲۴ بهمن ماه جاری فرصت دارند، گفت: علاقه مندان برای شرکت و ثبت نام در پویش می بایست نسبت به بارگذاری آثار خود در شبکه های اجتماعی به نشانی Majazi_ khanevade_nkh@ اقدام و یا جهت دریافت اطلاعات بیشتر به تارنمای پویش به آدرس https://khsh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

    وی در خصوص شرایط ارسال آثار هم توضیح داد: دبیرخانه اجرایی جشنواره پس از راستی آزمایی و تعیین اصالت آثار رسیده و تطابق هشتگ گذاری انجام شده با محتوا و اهداف جشنواره، تمامی آثار را در کانال های پیش بینی شده در دبیرخانه منتشر و از طریق این کانال ها به تمامی شبکه و کانال های معتبر در دسترس قرار می دهد و امکان ارسال وجود خواهد داشت.

    رضایی البته تأکید کرد: تمامی آثار تولیدی می بایست بر اساس محورهای اعلام شده هشتگ گذاری شده باشد و فقط این آثار توسط هیات داوران ارزیابی خواهد شد.

    معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه به ۹ اثر برتر که بر اساس آرای داوران و فرم های ارزیابی دارای بیشترین بازدید و از نظر فرم، محتوا، گرافیک، پیام و زیبایی بهترین نتایج را کسب کنند، جوایز نفیسی اهدا می شود، افزود: به سه رتبه برتر ۱۵ میلیون ریال هدیه نقدی، سه رتبه دوم ۱۰ میلیون ریال هدیه نقدی و سه رتبه سوم ۵ میلیون ریال هدیه نقدی تقدیم می شود ضمن اینکه به همه برگزیدگان تندیس جشنواره و  لوح تقدیر هم اهدا می شود.

    گفتنی است؛ اختتامیه این پویش ۱۴ اسفندماه و البته نحوه برگزاری آن با توجه به وضعیت شیوع کرونا، با تصمیم گیری دبیرخانه پویش برگزار می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.