حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • پنجمین پیش‌نشست کنفرانس «نظم منطقه‌ای و ساختار اجتماعی در خاورمیانه» برگزار می‌شود
    شناسه : 5243
    3
    پنجمین پیش‌نشست کنفرانس دوسالانه بین‌المللی «نظم منطقه‌ای و ساختار اجتماعی در خاورمیانه: از نظریه تا عمل» روز چهارشنبه ۳۱ فروردین برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    انجمن علوم سیاسی ایران با همراهی خانه اندیشمندان علوم انسانی، مرکز مطالعات اوراسیای مرکزی دانشگاه تهران و انجمن ایرانی مطالعات منطقه‌ای پنجمین پیش‌نشست کنفرانس دوسالانه بین‌المللی نظم منطقه‌ای و ساختار اجتماعی در خاورمیانه: از نظریه تا عمل را برگزار می‌کند.

    علاقه‌مندان می‌تواند این پیش‌نشست را در روز چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ بر بستر فضای مجازی به نشانی http://vroom.ut.ac.ir/lawpol۲ مشاهده کنند.

    محور پیش‌نشست «قدرت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در خاورمیانه» است که الهه کولایی، استاد گروه مطالعات منطقه‌ای دانشگاه تهران آن را مدیریت می‌کند. همچنین طبق برنامه اعلام‌شده سعیده لطفیان استاد گروه علوم سیاسی دانشگاه تهران، جهانگیر کرمی دانشیار گروه مطالعات روسیه، آسیای میانه و قفقاز دانشگاه تهران، بهاره سازمند دانشیار گروه مطالعات منطقه‌ای دانشگاه تهران، اکبر ولی‌زاده استادیار گروه مطالعات منطقه‌ای دانشگاه تهران و رکسانا نیکنامی استادیار گروه مطالعات منطقه‌ای دانشگاه تهران از سخنرانان این پیش‌نشست هستند.

    حضور در این نشست علمی برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

    پنجمین پیش‌نشست کنفرانس «نظم منطقه‌ای و ساختار اجتماعی در خاورمیانه» برگزار می‌شود

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.