حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • پنجمین جلسه از چهاردهمین دوره ارتقای قاریان ممتاز قرآن برگزار می‌شود
    شناسه : 5917
    3
    پنجمین جلسه از چهاردهمین دوره ارتقای قاریان ممتاز قرآن کریم با حضور تعدادی از قاریان و مشارکت برخط و تصویری تعداد دیگری از قراء ممتاز سراسر کشور، در سالن همایش کوثر مجتمع امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    پنجمین جلسه از چهاردهمین دوره ارتقای قاریان ممتاز قرآن کریم، چهارشنبه ۱۹ مرداد، از ساعت ١٨ تا ٢٠ با حضور تعدادی از قاریان و مشارکت برخط و تصویری تعداد دیگری از قراء ممتاز سراسر کشور، در تهران، مجتمع امام خمینی (ره)، سالن همایش کوثر برگزار می‌شود.

    در این جلسه که با دبیری حمید رحیمی، قاری پیشکسوت قرآن کریم همراه است، اصول وقف و ابتدا و مفاهیم آیات توسط حمیدرضا مستفید، استاد و داور بین‌المللی قرآن کریم و مشارکت قاریان به بحث گذاشته می‌شود.

    همچنین قاسم رضیعی، استاد و قاری بین‌المللی قرآن به نقد و تحلیل تلاوت خواهد پرداخت. در این جلسه محمد اسماعیلی‌آریامنش، امیر بخشی و مسعود بیژنی این جلسه را همراهی خواهند کرد.

    چهاردهمین دوره ارتقای قاریان ممتاز در سال ١۴٠١، چهارشنبه‌ها به صورت یک هفته درمیان با مشارکت شورای عالی قرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

    پنجمین جلسه از چهاردهمین دوره ارتقاء قاریان ممتاز قرآن کریم برگزار می‌شود

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.