حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • پذیرش عدم فعالیت مؤسسات قرآنی در اظهارنامه مالیاتی تسلیمی
    شناسه : 1455
    4
    پس از رایزنی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت با سازمان امور مالیاتی، مقرر شد تا عدم فعالیت مودیان مالیاتی، براساس مندرجات اظهارنامه تسلیمی مورد پذیرش قرار گیرد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    پذیرش عدم فعالیت مؤسسات قرآنی در اظهارنامه مالیاتی تسلیمی

    پس از رایزنی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت با سازمان امور مالیاتی، مقرر شد تا عدم فعالیت مودیان مالیاتی، براساس مندرجات اظهارنامه تسلیمی مورد پذیرش قرار گیرد.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش یغثت نیوز، اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، با توجه به تعطیلی یا توقف فعالیت‌های بسیاری از مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد در شرایط کرونا، نامه‌ای درباره توقف فعالیت مؤسسات قرآنی و توجه به این امر، در محاسبه مالیات مؤسسات قرآنی به سازمان امور مالیاتی ارسال کرد.

    همچنین در این راستا محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات با مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی، رایزنی و گفت‌وگو کرد.

    بنابر این با توجه به پاسخ سازمان امور مالیاتی به نامه اتحادیه کشوری با عنوان توقف فعالیت و غیر فعال بودن مؤسسات و تشکل‌های قرآنی ناشی از انتشار ویروس کرونا، عدم فعالیت مودی، حسب مندرجات اظهارنامه تسلیمی مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.

    بر این اساس، ضروری است مؤسسات قرآنی در تکمیل اظهارنامه‌هایی تسلیمی، نسبت به فعالیت، کاهش فعالیت یا توقف فعالیت خود توجه کنند.

    جهت اطلاع دقیق از بخشنامه‌های سازمان امور مالیاتی در این باره می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنند.

    پاسخ به درخواست اتحادیه

    قانون مالیات‌های مستقيم – bماده _b ۹۷

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.