حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • پخش مستند زهوق از شبکه قرآن سیما
    شناسه : 1248
    1
    بخش نخست مستند زهوق که با رویکردی غیر جناحی و بر مبنای شاخص‌های مقام معظم رهبری در تشخیص فتنه تدوین یافته است و بر ارزش‌هایی همچون وحدت ملی و اسلامی، ارزش توبه و تبعیت از ولایت تأکید می‌کند، به روی آنتن رفت.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    پخش مستند زهوق از شبکه قرآن سیما

    بخش نخست مستند زهوق که با رویکردی غیر جناحی و بر مبنای شاخص‌های مقام معظم رهبری در تشخیص فتنه تدوین یافته است و بر ارزش‌هایی همچون وحدت ملی و اسلامی، ارزش توبه و تبعیت از ولایت تأکید می‌کند، به روی آنتن رفت.

    پخش مستند زهوق از شبکه قرآن و معارف سیما

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، همزمان با یازدهمین سالروز یوم‌الله نهم دی، مستند تلویزیونی زهوق، تازه‌ترین تولید شبکه قرآن و معارف سیما، با موضوع بصیرت قرآنی در هنگام فتنه و تمایز جبهه حق از باطل امروز، نهم دی ‌ماه به روی آنتن رفت و قسمت دوم آن، دهم دی‌ماه پخش می‌شود.

    امیر مسعود نراقی ‌پور، تهیه‌کننده و کارگردان این مستند با بیان اینکه نام مستند از آیه ۸۱ سوره مبارکه اسراء گرفته شده است، گفت: فتنه در برابر ایمان و اراده مؤمنان ماندگار نیست و باطل، رفتنی و محکوم به نابودی است. بررسی آیات مرتبط با فتنه در قرآن کریم نشان می‌دهد که فتنه در قرآن معانی مختلفی دارد از جمله آزمایش و امتحان، عذاب الهی، مصیبت، کفر و گمراهی.

    وی به داشتن بصیرت در مقابل فتنه و اهمیت آن در قرآن اشاره کرد و گفت: تطبیق فتنه با شرایط سیاسی روز و مرور اتفاقات تلخ فتنه ۸۸ و همزادهای کم اثر آن در سال ‌های پس از آن، از منظر عبرت‌آموزی، بسیار لازم و ضروری است.

    کارگردان مستند زهوق، پایان ‌بندی آن را امید آفرین دانست و گفت: در این مستند در پی واکاوی نقش بی‌بدیل نعمت ولایت فقیه در هدایت جامعه به سر منزل مقصود بودیم.

    گزارش بعثت نیوز حاکی از آن است که بخش نخست مستند زهوق با رویکردی غیر جناحی و بر مبنای شاخص ‌های مقام معظم رهبری در تشخیص فتنه تدوین یافته و بر ارزش ‌هایی هم چون وحدت ملی و اسلامی، ارزش توبه و تبعیت از ولایت در آن تأکید شده بود.

    انتهای پیام

    منبع : ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.