حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • پخش تلاوت‌های شاهکار هر شب ساعت ۲۳ از شبکه قرآن
    شناسه : 1347
    2
    هادی،تلاوتهای شاهکار پخش شده جدید را حاصل جمع آوری آرشیو مردمی و تلاوتهای موجود در برخی سازمانهای قرآنی اعلام کرد و از علاقمندان به تلاوتهای قرآنی خواست اگر تلاوتی منتشر نشده در اختیار دارند، برای پخش در اختیار شبکه قرآن قرار دهند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ
    پخش تلاوت ‌های شاهکار هر شب ساعت ۲۳ از شبکه قرآن
    هادی،تلاوتهای شاهکار پخش شده جدید را حاصل جمع آوری آرشیو مردمی و تلاوتهای موجود در برخی سازمانهای قرآنی اعلام کرد و از علاقمندان به تلاوتهای قرآنی خواست اگر تلاوتی منتشر نشده در اختیار دارند، برای پخش در اختیار شبکه قرآن قرار دهند.

    به گزارش بعثت نیوز  به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، مدیرگروه تلاوت و نغمات این شبکه با بیان اینکه سالهاست که شبکه قرآن هر شب ساعت ۲۳ تلاوتهای شاهکار اساتید برجسته ایران و جهان به ویژه تلاوتهای قرای مصری را پخش می‌کند، اظهار داشت: از ابتدای ماه ربیع الاول تلاش کردیم با رویکرد نوینی تلاوتهای جدیدی را که مردم تاکنون ندیده و نشنیده اند، برای اولین بار از رسانه ملی پخش کنیم.

    «محمد هادی» صلح جو درباره نحوه دستیابی به این تلاوتهای جدید گفت: بسیاری از عاشقان قرآن، این تلاوتهای جدید را از آرشیو خود استخراج کرده و در اختیار شبکه قرار داده اند و همچنین گنجینه‌ای در اختیار سازمان اوقاف و امور خیریه بوده که به تازگی آن را در اختیار شبکه قرار داده است.

    مدیرگروه تلاوت و نغمات شبکه معارف تاکید کرد: تلاش می کنیم تا پایان سال این رویکرد را ادامه بدهیم تا بینندگان ما تلاوتهای جدید را ببینند.

    مدیر گروه تلاوت و نغمات شبکه قرآن و معارف سیما همچنین از دوست داران تلاوتهای قرآن در اقصی نقاط ایران خواست اگر تلاوت جدیدی در اختیارشان است که فکر می کنند در آرشیو شبکه نیست، در اختیار شبکه قرار بدهند تا تلاوت با نام خودشان از شبکه قرآن پخش شود.

    گفتنی است در دومین هفته دی‌ تلاوتهای شاهکار اساتید برجسته قرآن از جمله عبدالباسط، سید جواد حسینی، شعبان صیاد، مصطفی غلوش، احمد نعینع و محمد نقشبندی را از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهیم کرد؛ به این ترتیب که روز شنبه تلاوت سوره ابراهیم از استاد عبدالباسط و روز یکشنبه تلاوت سوره‌های انبیاء ، بلد و ضحی از استاد جواد حسینی پخش خواهد شد.

    در روز دوشنبه ساعت ۲۳ تلاوت سوره مبارکه انسان و شمس استاد شعبان صیاد پخش می‌شود و در روز سه‌شنبه نیز تلاوت سوره مبارکه رعد از استاد راغب غلوش برای مخاطبین قرآن دوست شبکه روی آنتن می‌رود.

    روز چهارشنبه تلاوت شاهکار استاد احمد نعینع سوره‌های مبارکه لقمان و سجده و در روز پنج شنبه ۱۱ دی نیز تلاوت سوره آل عمران از استاد محمد نقشبندی را خواهیم داشت .

    خاطرنشان می‌سازد تلاوت‌ها در پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به آدرس www.qurantv.ir در قسمت بانک تلاوت ، برای استفاده عموم آرشیو می‌شود.

    خبرگزاری شبستان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.