حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • ویژه‌برنامه «مشق عاشقی» برگزار شد
    شناسه : 4200
    2
    ویژه‌برنامه مشق عاشقی با حضور مسلم معین، رئیس فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین در سالن خلیج‌فارس مرکز موزه دفاع مقدس برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ویژه‌برنامه «مشق عاشقی» در راستای گرامیداشت مقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ۱۲ دی‌ماه در سالن خلیج‌فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

    در ابتدای این مراسم از نماهنگی با عنوان «دشت مجنون» با صدای مجتبی مصری رونمایی شد که روایتی از تلاش مدافعان حرم در خان طومان را به تصویر کشیده بود.

    در ادامه مراسم مهدی جعفری، مدیر مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی و تهیه‌کننده بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی»، اظهار کرد: ما از صمیم قلب دوست داشتیم در این برنامه میزبان شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم چراکه در راستای لبیک به خواسته‌های ایشان بر مبنای روایت‌های شیوا، صادقانه و اثرگذار کارمان را به انجام رساندیم.

    تلاش ۴۷ جوان ایرانی بسیجی برای تولید بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی»

    جعفری افزود: بیش از دو سال، ۴۷ جوان ایرانی بسیجی علاقه‌مند به شهید حاج قاسم سلیمانی شبانه‌روز تلاش کردند تا این بازی امروز رونمایی شود.

    تهیه‌کننده بازی نبرد آمرلی در ادامه اطلاعاتی از این بازی ارائه کرد و گفت: بازی نبرد آمرلی بیش از هفت ساعت گیم پلی دارد و کاربر می‌تواند در قالب یکی از سربازان مدافع حرم بازی کند. در این بازی، فرمانده هدایت‌گر داستان، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.

    وی افزود: مهمانان مراسم ۲۴ ساعت وقت دارند تا با کلیدواژه «hero» به‌صورت رایگان بازی را دریافت کنند.

    جعفری در ادامه خبر از هجوم سایبری به فروشگاه‌های آنلاین ارائه‌دهنده بازی داد و عنوان کرد: تاکنون فروشگاه‌های اینترنتی «هیولا» و «گیم اف» مورد هجوم سایبری قرار گرفتند که باهمت جوانان بسیجی این مشکل قطعاً برطرف خواهد شد. این امر نشان‌ می‌دهد بر اساس سخنان مقام معظم رهبری باید نگاه جدی به حوزه فضای مجازی داشته باشیم.

    وی در پایان سخنان خود گفت: مستند حریف که یک مستند ۱۵۰ دقیقه‌ای است، امشب در شبکه سینمای خانگی در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. همچنین نماهنگ‌های دشت مجنون و فراق رفیق نیز از دیگر آثاری است که امروز رونمایی می‌شود.

    هنوز داغ حاج قاسم برای ما تازه است

    در ادامه این مراسم مسلم معین، رئیس فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین با ذکر این نکته که هنوز داغ حاج قاسم برای ما تازه است و این روزها همه دچار یک اندوه و حزنی همراه با خشم و انتقام هستیم، گفت: به تأسی از فرمایشات حضرت آقا، مسببان این حادثه حتماً قصاص دنیوی آن‌ را خواهند دید، گرچه این‌ یک انتقام راهبردی است.

    معین ادامه داد: در محاصره بودن مردم ایران در فضای مجازی غم دیگری است و این‌یک تحقیر تاریخی برای مردمی است که افرادی مانند حاج قاسم دارند. خیلی عجیب‌وغریب است ما با همه امکاناتی که در این حوزه داریم، اجازه انتشار تصویر حاج قاسم را در فضای مجازی نداریم و مایه تعجب من است که مسئولان فضای مجازی کشور چگونه این فضا را تحمل می‌کنند.

    رئیس سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره به استفاده عموم مردم از امکانات فضای مجازی از قبیل حمل‌ونقل، تلفن همراه و یا خرید از فروشگاه‌های بومی در این فضا گفت: کار در حوزه زیرساخت این فضا هم یک امر نشدنی نیست اما شاهدیم که در این حوزه یک تغافل تاریخی اتفاق افتاده است.

    فضای سایبر یک فضای کنترل و رهبری است

    معین افزود: فضای سایبر یک فضای کنترل و رهبری است که معمولاً به‌اشتباه به فضای مجازی ترجمه می‌شود که همه این غفلت‌ها در ادامه همین مسیر پیش می‌آید.

    وی با گلایه از مسئولان گذشته و حال حوزه فناوری ارتباطات، گفت: ما با هیچ مسئولی عقد اخوت نبسته‌ایم. من به مسئولان این حوزه درگذشته عرض کردم که شما در این حوزه خیانت کردید و به مسئولان حال حاضر نیز این پیام را می‌دهم که نان شب و امنیت فضای مجازی مردم را وابسته به آمریکا نکنید.

    معین در ادامه با ذکر این نکته که ما وظیفه‌داریم تا در عرصه فضای مجازی از ظرفیت‌های یکدیگر آگاهی پیداکرده و یاری‌رسان هم باشیم، گفت: رسیدن به این توانمندی و تولید تخصصی بازی در مسیر همان افزایش ظرفیت‌های فضای مجازی است.

    وی افزود: راهبرد کلان انقلاب اسلامی، راهبرد دفاعی است که ما در بازی فرمانده مقاومت تلاش کردیم تا این راهبرد دفاعی را تبلیغ کنیم. دوران بزن‌دررو در فضای مجازی به پایان رسیده و ما به هیچ‌کس در این فضا اجازه نخواهیم داد کیان خانواده‌های ایرانی را به خطر بیندازد.

    رونمایی از مستند «حریف»

    در ادامه این مراسم از محمدعلی صفری، فرمانده گردان ناحیه حمزه تهران، خانم‌ها نرگس صفری و قلی‌خانی به‌عنوان فعالان فضای مجازی تجلیل شد.

    در پایان این مراسم نیز با حضور مسلم معین و سردار بابایی از نماهنگ «فراق رفیق» با صدای سیدحسین علوی، تدوین مهرداد پارسافر و تهیه‌کنندگی مهدی جعفری و مستند «حریف» به کارگردانی عباس افخمیان و تهیه‌کنندگی مهدی جعفری و علی خواجه رونمایی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.