حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • کانون قرآن خادمیاران رضوی به اتحادیه اصفهان واگذار شد
    شناسه : 989
    0
    رئیس اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اصفهان از واگذاری پیگیری کانون قرآن خادمیاران رضوی به اتحادیه این استان خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

     کانون قرآن خادمیاران رضوی به اتحادیه اصفهان واگذار شد. رئیس اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل ‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اصفهان از واگذاری پیگیری کانون قرآن خادمیاران رضوی به اتحادیه این استان خبر داد.

    حسین خاکساری ‌هرندی، رئیس اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌ های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اصفهان در گفت ‌و گو با بفثت نیوز، از واگذاری پیگیری کانون قرآن خادمیاران رضوی به اتحادیه این استان خبر داد و گفت: آستان قدس رضوی طرحی به نام خادمیاری امام رضا(ع) دارد، به این شکل که هرکس در استان خودش هر خدمتی به مردم می‌کند، محاسبه می ‌شود و بر اساس آن می ‌تواند به افتخار خادمی در حرم امام رضا (ع) نائل شود.

    وی افزود: یکی از سرفصل‌ های خادمیاری، خادمیاری قرآن است و کسانی که در حوزه قرآن فعالیت دارند و آموزش می ‌دهند نیز جزو خادمیاران محسوب می ‌شوند. حدود ۳۰۰ نفر داوطلب خادمیاری در استان اصفهان هستند که مقرر شد با همکاری آستان قدس رضوی شعبه اصفهان و اتحادیه مؤسسات قرآنی در این استان، با این افراد مصاحبه شود تا مشخص شود هر کدام در چه حوزه ‌ای می‌ توانند به ترویج قرآن خدمت کنند.

    خاکساری ‌هرندی اظهار کرد: در حال برگزاری جلسات با این افراد و انجام مصاحبه‌ ها هستیم تا از ظرفیت آن ‌ها استفاده ‌کنیم. برگزاری کلاس روان‌ خوانی ویژه دختر‌ان گروه سنی ۷ تا ۱۵ سال، تشکیل کلاس تفسیر و روان‌ خوانی قرآن ویژه گروه سنی مختلف بانوان از جمله برنامه ‌های قرآنی و همچنین آموزش قصه، شعر و کار دستی و آموزش تجوید قرآن در سطوح مبتدی، پیشرفته و تخصصی این کانون در ایام کرونایی است.

    انتهای پیام

    منبع: خبرگزاری ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.