حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • هر شب یک کتاب «از حسین(ع) بخوانیم»
    شناسه : 2983
    1
    پویش کتابخوانی انتشارات جمکران با عنوان «از حسین بخوانیم» آغاز شده و تا پایان سفر با معرفی هر شب یک کتاب ادامه خواهد یافت.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    محمدعلی نباتی، مسئول اجرای پویش «از حسین بخوانیم»  گفت: پویش کتابخوانی «از حسین بخوانیم» به همت انتشارات جمکران با هدف ترویج کتابخوانی با موضوع شناخت شخصیت و زمانه امام حسین(ع) و از اول محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

    وی افزود: در راستای برگزاری این پویش کتابخوانی، هر شب یک کتاب معرفی می‌شود و با ۲۰ درصد تخفیف در سایت انتشارات جمکران در دسترس علاقمندان قرار می‌‎گیرد. تاکنون کتاب‌های یاران پیامبر و علی (مسلم)، پشت در‌های بهشت، تاریخ سید الشهدا(ع)، زینب اسوه صبر و مقاومت، خون خدا، زیارت عاشورا، آخرین سرباز کربلا، در کربلا چه گذشت، پرچمدار نینوا، مقتل مظلوم، این گونه است زینب، کتاب‌های کودک امام سجاد (ع)، شرح غم حسین و ۷۲ آموزه عاشورایی معرفی شده است.

    نباتی ادامه داد: کتاب‌هایی همچون پرتویی از عظمت امام حسین، نخلستانی از فانوس، سیه‌رویان، کتاب‌های کودک امام حسین (ع)، مقتل (برداشت‌های ادبی)، بچه‌های فرات، راز پیوند عاشورا و مهدویت، اوصاف امام حسین، سقای حرم، اسوه بصیرت و باید دریایی باشد نیز از عناوین کتاب‌هایی است که تا پایان این پویش معرفی خواهند شد.

    وی یادآور شد: انتشارات جمکران در طول سال‌های گذشته فعالیت خود در راستای بسط شعائر حسینی(ع) به رسالت خود عمل و چندین کتاب با موضوع شخصیت و زمانه امام حسین(ع) برای سنین کودک و نوجوان و بزرگسال و با در نظر گرفتن همه سلایق اعم از داستان و رمان و کتاب‌های پژوهشی و عمومی در این موضوع تولید کرده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.