حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • نوای آسمانی کریمخانی تا ابد در قلب حق‌جویان جاودانه خواهد ماند
    شناسه : 5718
    3
    معاون هنری سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران در پیامی با تسلیت درگذشت محمدعلی کریمخانی، گفت: نوای آسمانی این هنرمند متعهد و سرفراز تا ابد در قلب و ذهن حق جویان و عاشقان خداپرست جاودانه خواهد ماند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

     به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امیرحسین سمیعی، معاون هنری سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران به مناسبت درگذشت محمدعلی کریمخانی پیام تسلیتی صادر کرد.

    متن پیام به شرح زیر است:

    إنالله ‌و إنا إلیه راجعون

    درگذشت هنرمند سر سپرده، مداح و مرثیه‌ سرای اهل بیت(ع) مانا یاد محمدعلی کریمخانی را به خانواده ارجمند ایشان مردم هنرپرور ایران به ویژه جامعه هنری تسلیت عرض می‌کنم. درگذشت ایشان داغی عظیم بر دل همه ما نهاد. نوای آسمانی این هنرمند متعهد و سرفراز تا ابد در قلب و ذهن حق جویان و عاشقان خداپرست جاودانه خواهد ماند.

    زنده یاد کریمخانی دارای صدایی باصلابت و توانمند بود و توانایی‌های ذاتی وی در خصوص انتخاب شعر و تلفیق شعر و موسیقی منجر به تولید آثار بسیار تأثیرگذار و جاودانه‌ای شد. در پناه امام هشتم(ع) که او از خادمان خاصش بود، محشور باشند.

    یادش گرامی و جاودان و روحش شاد.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.