حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • نقد و بررسی كتاب «کشتن مرغ مینا» در برنامه رمان و زندگی
    شناسه : 1585
    2
    نقد و بررسی کتاب «کشتن مرغ مینا»، در برنامه «رُمان و زندگی» برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    نقد و بررسی كتاب «کشتن مرغ مینا» در برنامه رمان و زندگی

    نقد و بررسی کتاب «کشتن مرغ مینا»، در برنامه «رُمان و زندگی» برگزار می‌شود.

    نقد و بررسی كتاب «کشتن مرغ مینا» در برنامه رمان و زندگی

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز از اصفهان، برنامه «رمان و زندگی» با نقد و بررسی کتاب «کشتن مرغ مینا»، نوشته هارپرلی، ۲۴ دی‌ماه و از ساعت ۱۷ در کتابخانه تخصصی نوجوان اصفهان برگزار می‌شود.

    این برنامه از سوی خانه نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری شهر کتاب اصفهان برگزار می‌شود.

    این کتاب تا ۲۳ دی‌ماه در شعبه شهرکتاب شرق با تخفیف ۲۰ درصد در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد که نوجوانان برای دریافت بن تخفیف می‌توانند به خانه نوجوان مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۳۰۴۰۳۰ تماس حاصل کنند.

    سلسله برنامه‌های «رمان و زندگی» با محتوایی ویژه والدین و نوجوانان، آنها را به طور غیر مستقیم با هم روبرو کرده و راه‌های گفت‌وگو بینشان را هموار می‌کند.

    کتابخانه تخصصی نوجوان ابتدا در ۲۵ دی ماه ۱۳۸۴ زیر نظر امور كتابخانه‌های شهرداری اصفهان در سالن‌ های زیرین كتابخانه مركزی اصفهان راه اندازی شد. هدف از تاسیس این کتابخانه انجام فعالیت های کتابخوانی و فعالیت های فرهنگی، هنری و تفریحی برای نوجوانان ۱۰ تا ۱۶ ساله است. اين كتابخانه هم اکنون به ساختمانی در خیابان هشت بهشت منتقل شده است. فعالیت ها و بخش های کتابخانه تخصصی نوجوان مشتمل بر: بخش امانت، مشاوره تحصيلي، كارگاه ادبيات كهن و معاصر، خلاقيت ادبي، نويسندگي، روزنامه‌ نگاري و خبرنگاري، اصفهان شناسي، مهارتهاي مطالعه، كتاب‌‌سازي، خلاقيت فكر و روش تحقيق و …. است.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.