حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • مهلت ثبت‌نام در آزمون قرآن و عترت تا ۲۰ بهمن تمدید شد
    شناسه : 2346
    1

    بنا بر اعلام معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهلت ثبت‌نام در نوزدهمین آزمون قرآن و عترت تا ۲۰ بهمن تمدید شد. بر اساس این گزارش، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت  نام در این آزمون خبر داد و گفت: با توجه به […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    بنا بر اعلام معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهلت ثبت‌نام در نوزدهمین آزمون قرآن و عترت تا ۲۰ بهمن تمدید شد.

    مهلت ثبت‌نام در آزمون قرآن و عترت تا 20 بهمن تمدید شد بر اساس این گزارش، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت  نام در این آزمون خبر داد و گفت: با توجه به استقبال بسیار گسترده موسسات و قرآن آموزان و نیز درخواست‌های متعددی که صورت گرفت، این آزمون برای سومین بار تمدید می شود.

    وی با اشاره به اینکه زمان ثبت نام در آزمون تا پایان وقت روز ۱۷ بهمن‌ماه بوده است، افزود: بر اساس درخواست‌های متعدد آزمون نوزدهم تا روز دوشنبه ۲۰ بهمن‌ماه تمدید می‌شود. با توجه به فرایندهای متعددی که این آزمون در فازهای مختلف دارد این تمدید برای آخرین بار خواهد بود و لذا از همه قرآن آموزان و موسسات قرآنی درخواست دارم تا قبل از پایان مهلت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

    معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: تا صبح ۱۷ بهمن ماه بیش از ۱۱۱ هزار شرکت کننده در آزمون ثبت نام کرده است و این رقم فراتر از پیش بینی های ما در مورد میزان استقبال از آزمون بوده است. هرچند این رقم تا پایان مهلت ثبت نام فراتر نیز خواهد رفت.

    وی با تأکید بر اینکه آزمون نوزدهم برای نخستین بار است که به صورت مجازی و الکترونیک برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این آزمون شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ قرآن و معارف اهل بیت(ع) شرکت خواهند کرد.

    گفتنی است، نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت امسال برای اولین بار به صورت مجازی برگزار می‌شود. این آزمون نیمه اول اسفندماه در سه گروه امتحانی و در ۱۴ رشته به صورت متمرکز در سراسر کشور برگزار می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.