حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام در کارگاه و دوره تربیت مربی «مهارت جرأت‌مندی»
    شناسه : 1538
    2
    علاقه‌مندان عرصه فرهنگی، اساتید، مدیران و مربیان قرآن جهت ثبت نام در کارگاه و دوره تربیت مربی مهارت جرأت‌مندی تا فردا، ۱۵ دی‌ماه فرصت دارند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام در کارگاه و دوره تربیت مربی «مهارت جرأت‌مندی»

    علاقه‌مندان عرصه فرهنگی، اساتید، مدیران و مربیان قرآن جهت ثبت نام در کارگاه و دوره تربیت مربی مهارت جرأت‌مندی تا فردا، ۱۵ دی‌ماه فرصت دارند.

     

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، کارگاه و دوره تربیت مربی مهارت جرأت‌مندی با محوریت کتاب «ترس، زشت، زیبا» تألیف علیرضا مؤذن، از سوی گروه آموزشی طرح بصائر ویژه متولیان امر تعلیم و تربیت دینی به‌ویژه معلمان و دبیران دینی، قرآن، پرورشی، مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی، اساتید و دانشجویان رشته‌های معارف اسلامی، مبلغان و طلاب امور دینی و علاقه‌مندان به عرصه فرهنگی برگزار می‌شود.

    کارگاه مهارت جرأت‌مندی با سرفصل‌هایی چون ضرورت نگاه به خود و نفس‌شناسی، آشنایی با ناهنجاری‌های ترس از دیگران، تأییدطلبی و مهرطلبی، آشنایی با مصادیق خطرناک دیده شدن در فضای واقعی و مجازی، تحلیلی بر ماجرای همرنگ جماعت شدن با تأکید بر الگوی فشار اجتماعی، مهارت مدیریت افکار (شناخت درمانی)، آشنایی با ملاک ارزش‌گذاری در تعامل با دیگران و ترس‌های زیبا، مهارت «نه» گفتن و آشنایی با مرز صحیح تعامل با دیگران تشکیل می‌شود.

    همچنین دوره تربیت مربی مهارت جرأت‌مندی نیز با سرفصل‌هایی چون آشنایی با روح کلی محتوای کارگاه مهارت جرأت‌مندی، بررسی سناریوهای مختلف تدریس، سبک‌شناسی کارگاه مهارت جرأت‌مندی، پیشنهادهای سناریوهای جذاب برای کارگاه مهارت جرأت‌مندی، آشنایی با مخاطب‌شناسی کارگاه مهارت جرأت‌مندی و … برگزار خواهد شد.

    آخرین مهلت ثبت نام در این دوره و کارگاه فردا، ۱۵ دی‌ماه اعلام شده است و زمان برپایی کارگاه مهارت جرأت‌مندی از ۱۸ دی‎ماه است و تشکیل دوره تربیت مربی مهارت جرأت‌مندی از هفتم بهمن‌ماه خواهد بود.

    کارگاه آموزشی مهارت جرأت‌مندی با تدریس اخباری و آل‌طاها از مدرسین دوره‌های اعتقادی از پنجشنبه، ۱۸ دی‌ماه (به انتخاب متقاضیان در دو نوبت صبح و عصر) در قالب ۱۰ جلسه دوساعته برگزار می‌شود و دوره تربیت مربی مهارت جرأت‌مندی به صورت مجازی و با تدریس مهران، مؤلف کتب مذهبی و در قالب پنج جلسه مجموعا ۱۰ ساعت آموزشی تشکیل می‌شود.

    علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره و کارگاه می‌توانند به تارنمای طرح آموزشی بصائر به نشانی http://www.basaaer.com مراجعه کنند یا از طریق پیام‌رسان‌های ایتا، واتساپ و تلگرام به نشانی basaaer_doranema@، درخواست ثبت نام خود را ارسال کنند.

    یادآور می‎شود، تاکنون بیست‌ودو دوره از طرح آموزشی بصائر به منظور ارتقای سطح اعتقادی و معرفتی علاقه‌مندان برگزار شده است. این طرح در قالب دوره عمومی طی بازه زمانی دوساله (در دو سال تحصیلی) و دوره‌های کوتاه‌مدت (طی ایام تابستان) پیش از ایام کرونا به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می‌شد.

    همچنین محتوای دوره عمومی طرح بصائر شامل سرفصل‌هایی چون در جستجوی محور مقدس دین، تاریخ اعتقادساز صدر اسلام، تاریخ قرآن و حدیث و… است. دوره‌های کوتاه‌مدت این طرح نیز براساس نیاز مخاطبان با سرفصل‌هایی چون امیرمؤمنان(ع) در کلام وحی و خانواده نوین همراه با نگاهی به نهضت فمینیسم تشکیل می‌شود.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.