حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • «منادی» زندگی شهید محلاتی را روایت می‌کند
    شناسه : 4584
    1
    «منادی» برنامه‌ای رادیویی است که امروز اول اسفند از رادیو ایران روی آنتن رفته و در آن از بخش‌هایی از زندگی شهید محلاتی سخن گفته می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    نفیسه ایمانی؛ تهیه‌کننده رادیو در پیرامون برنامه «منادی» گفت: اول اسفند به مناسبت سالروز شهادت شهید محلاتی رادیو ایران ویژه برنامه «منادی» را پخش  می‌کند. این شهید به علت سابقه درخشانش، مورد اطمینان حضرت امام خمینی (ره) بود و مسئولیت‌های اجرایی مختلفی مانند معاونت کمیته مرکزی انقلاب و نمایندگی رهبر کبیر انقلاب در مراسم باشکوه حج ابراهیمی در سال ۱۳۵۸ را بر عهده داشت.

    وی افزود: اول اسفند به مناسبت سالروز شهادت شهید محلاتی روز «شهدای روحانی» نامگذاری شده است  و ما در این برنامه با محوریت شهید محلاتی از شهدای روحانی خواهیم گفت.

    ایمانی ادامه داد: در برنامه «منادی»، متقی‌فر کارشناس مسایل سیاسی و حجت‌الاسلام آقا‌بابا به عنوان مهمانان برنامه حضور خواهد داشت. فاطمه حامی، روایتگری این برنامه را بر عهده دارد. این برنامه امروز ساعت ۲۰:۳۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

    این تهیه‌کننده رادیو تاکید کرد: در این برنامه تلاش داریم به زندگی این شهید از دریچه‌ای جدید بنگریم تا بتوانیم مخاطب نسل جوان را جذب خود کنیم. از نگاه من رمز موفقیت کارهای اینچنینی غیرکلیشه‌ای بودن آن است. در این راستا رادیو ایران تلاش دارد در مناسبت‌های خاص چنین کارهایی را روی آنتن بفرستد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.