حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • معرفی داوران بخش مستند «یاریگران زندگی»
    شناسه : 5802
    1
    سه سینماگر آثار راه یافته به بخش مستند دومین جشنواره «یاریگران زندگی» را داوری می‌کنند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، رضا برجی، علیرضا دهقان و هادی شریعتی آثار رسیده به بخش مستند دومین جشنواره «یاریگران زندگی» را داوری می‌کنند.

    رضا برجی مستندساز، نویسنده و عکاس، دانش آموخته پژوهش هنر است. عضویت در هیئت داوران جشنواره‌های فیلم مستند و مسابقات عکاسی ایران و جهان، نگارش مقالات متعدد در حوزه‌های فرهنگ، رسانه و سینما،  و چند کتاب از جمله: سه گزارش، تونل گیلاس و…، ساخت بیش از ۱۲ سریال تلویزیونی و ۴۴ فیلم مستند بلند و کوتاه در کارنامه او مشهود است. برجی یکی از مهمترین مستندسازانی است که در حوزه مستندهای جنگی فعالیت کرده و آثارش پربیننده و به یادماندنی هستند.

    علی‌رضا دهقان، فیلمساز، دانش‌آموخته تئاتر و سینما است. او مدرس دانشگاه، داور چندین جشنواره ملی و بین المللی، عضو شورای سیاستگذاری اولین جشنواره فیلم ساباط و دبیر تخصصی دوازدهمین جشنواره ملی فیلم رضوی، عضو شورای پیچینگ انجمن سینمای جوان بوده است و ساخت ۱۷ فیلم مستند، کوتاه داستانی و مجموعه مستند را در کارنامه دارد. دهقان برگزیده جشنواره فجر، سینما حقیقت، رشد، جشن مستند خانه سینما، جشنواره فیلم کوتاه تهران، جشنواره سبز، جشنواره بین اللملی کلکته، و … بوده است.

    هادی شریعتی، دانش‌آموخته کارگردانی سینما و دارای مدرک کارشناسی قوق قضائی است. او ساخت فیلم‌های کوتاه داستانی و مستند فصل تگرگ، صدای آشنا، آخرین پنجشنبه سال و… کارگردانی چند مجموعه مستند و فیلم‌های «لباسی برای خدمت»، «در میان امواج» و «سارا» و… را در کارنامه دارد. آثار شریعتی در جشنواره‌های مختلف داخلی و بین‌المللی نمایش داده شده و نشان ویژه بهترین مستند از جشنواره lakecity هند برای فیلم سارا و نشان برنز بهترین فیلم مستند از نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم کویین پالم آمریکا ۲۰۱۸ را دریافت کرده است.

    دومین جشنواره ملی «یاریگران زندگی» با دبیری سیدسعید کاتبی با موضوع مواد مخدر و در ۶ بخش برگزار می‌شود.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.