حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • مصوبات جلسه ۶۳۹ هیئت انتخاب و خرید کتاب اعلام شد
    شناسه : 3836
    1
    در جلسه ۶۳۹ هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خرید ۴۸۴ عنوان کتاب در ۴۹ هزار و ۷۰۰ نسخه به مبلغ کل ۳۱ میلیارد و ۷۳۱ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال برای خرید مورد تصویب قرار گرفت.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جلسه ۶۳۹ هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خرید ۴۸۴ عنوان کتاب در ۴۹ هزار و ۷۰۰ نسخه به مبلغ کل ۳۱ میلیارد و ۷۳۱ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال برای خرید مورد تصویب قرار گرفت. عناوین کتاب‌های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیئت انتخاب و خرید کتاب به نشانی http://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book بارگذاری شده است.
    علاقه‌مندان می‌توانند مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک را در اینجا بخوانند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر تحویل کتاب و برگزاری جلسات به شماره ٣٨٥١٣٠٤٩، دفتر تنظیم حواله خرید کتاب به شماره ٣٨٥١٢٨٥٠ و دفتر امور مالی به شماره ٣٨٥١٢٩٩٤ تماس بگیرند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.