حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری مسابقه کتابخوانی اسرار فدک
    شناسه : 1078
    3
    به گزارش تعثب تیوز، اولین مسابقه از سری مسابقه‌های ایام فاطمیه کانون قرآن و عترت دانشگاه امیرکبیر، با محوریت بخش‌های یک تا پنج کتاب اسرار فدک برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزاری مسابقه کتابخوانی اسرار فدک

    مسابقه کتاب خوانی اسرار فدک به مناسبت ایام فاطمیه از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه امیر کبیر برگزار می‌ شود.

    به گزارش تعثب تیوز، اولین مسابقه از سری مسابقه ‌های ایام فاطمیه کانون قرآن و عترت دانشگاه امیر کبیر، با محوریت بخش‌ های یک تا پنج کتاب اسرار فدک برگزار می ‌شود.

     

     

     

     

     

     

     

    کتاب اسرار فدک با موضوع تحلیل اعتقادی تاریخی ماجرای فدک و متن کامل خطابه حضرت زهرا(س) در سال ۹۱ از سوی انتشارات دلیل ما به قلم محمد باقر انصاری و سیدحسین رجایی در ۲۴۰ صفحه به زیور طبع آراسته شده است.

    جوایز و هدایای برندگان این دوره شامل انگشتر عقیق و کتاب ارزشمند به انتخاب برندگان تعیین شده است.

    همچنین مراسم عزاداری فاطمیه از سوی این دانشگاه تا ۹ دی ‌ماه با سخنرانی حجج اسلام خوانین ‌زاده و علوی در حال برگزاری است.

    انون قرآن و عترت (علیهم السلام) دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، با هدف ترويج فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) و ايجاد انس هر چه عميق‌تر و ماندگارتر دانشجویان با معارف قرآن كريم و اهل بیت (ع) مشغول به فعالیت می باشد. از فعالیت های کانون قرآن و عترت (ع) می توان به برگزاری کلاس ها و کارگاه های تخصصی تدبر و تفسیر ، حفظ و تلاوت قرآن کریم ، همایش ها و کارگاه های تخصصی سبک زندگی اسلامی – ایرانی ، محافل انس با قرآن کریم ، برگزاری کرسی های هم اندیشی و حلقه های مطالعاتی حول مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه و … اشاره کرد. یکی از فعالیت های این کانون انتشار نشریه تنقس صبخ است که با دغدغه رساندن حرف قرآن و اهل بیت علیهم السلام پا به عرصه تحریر گذاشته است. این نشریه تلاش و کوششی است از طرف اعضای کانون قرآن و عترت دانشگاه صنعتی امیر کبیر این نشریه تلاش و کوششی است از طرف اعضای کانون قرآن و عترت دانشگاه صنعتی امیر کبیر

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.