حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • مسابقه «فهم نور» با ساختاری جدید رونمایی می‌شود
    شناسه : 5953
    4
    مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان یزد از برگزاری ۱۲۰ شماره مسابقه «فهم نور» تاکنون خبر داد و گفت: مرحله دوم این مسابقه مجازی با ساختاری جدید همزمان با یکی از مناسبت‌های مذهبی مجدد فعالیت خود را آغاز می‌کند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو  از یزد با اشاره به برگزاری مسابقه فهم نور در استان اظهار کرد: تاکنون ۱۲۰ شماره این مسابقه از ابتدای قرآن تا پایان سوره ناس به صورت هفتگی برگزار شده که بیش از ۳۷ هزار کاربر در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند و ۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی به برترین‌های این مسابقه اهدا شده است.

    وی ادامه داد: این مسابقه به صورت مجازی و هفتگی براساس یکی از حزب‌های قرآن و به همت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد و همکاری اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد برگزار شده که در شماره ۱۲۰ به ایستگاه پایانی رسید.

    مطهریان افزود: ان‌شاءالله و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، قرار است مرحله دوم مسابقه فهم نور با تغییراتی روبرو و ساختاری جدید که همه اقشار مختلف بتوانند در این مسابقه شرکت کنند، همزمان با یکی از مناسبت‌های مذهبی مجدد فعالیت خود را آغاز کند.

    مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان یزد برگزاری مسابقه «قرآن صاعد ۱ و ۲» با محوریت صحیفه سجادیه را از دیگر مسابقات اجرا شده به همت این اتحادیه در سال گذشته برشمرد که با شرکت بیش از ۱۲۰۰ نفر همراه بود و ۶ میلیون تومان جایزه نقدی به برگزیدگان نیز اهدا شد.

    مطهریان بیان کرد: البته در سال‌های گذشته مسابقات با عناوین «بیرق»، «شفق»، «سقا» و … توسط این اتحادیه برگزار شده و ان شاءالله مسابقات متعددی به صورت مجازی تداوم خواهد داشت.

    مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان یزد با اشاره به اینکه امسال و با تأکید استاندار محترم یزد در زمینه تربیت چهار هزار حافظ قرآن به نیت چهار هزار شهید استان و برگزاری چهار هزار جلسه قرآنی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد گفت: در این زمینه جلسات متعددی برای تحقق این مهم برگزار شده است البته برگزاری جلسات خانگی قرآنی مورد تأکید این اتحادیه است و امیدواریم بتوانیم در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه بویژه در بین نسل جوان گام‌های مؤثری برداشته شود.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.