حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری اختتامیه چهلمین مسابقات سراسری قرآن کارکنان پایور و وظیفه نهاجا 
    شناسه : 2059
    3
    آیین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی هوایی ارتش با حضور حجت‌الاسلام قاضی و امیرسرتیپ هادیان برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزاری اختتامیه چهلمین مسابقات سراسری قرآن کارکنان پایور و وظیفه نهاجا 

    آیین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی هوایی ارتش با حضور حجت‌الاسلام قاضی و امیرسرتیپ هادیان برگزار شد.

     

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، آیین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیروی هوایی ارتش، صبح امروز، ۱۶ دی‌ماه، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا، امیرسرتیپ خلبان مهدی هادیان، معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش، سرهنگ مهدی میدانی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان در ستاد نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

    در این مراسم حجت‌الاسلام قاضی طی سخنانی اظهار کرد: تعداد هزار و ۵۶۰ نفر از کارکنان پایور و وظیفه در مرحله مقدماتی مسابقات شرکت کردند که در نهایت، ۲۵۴ نفر به مرحله دوم راه پیدا کردند. این مرحله به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت غیر حضوری، طی سه روز از طریق فضای اسکای‌روم و با دعوت از دو گروه داوری متشکل از داوران کشوری و داوران سازمانی ارتش برپا شد.

    رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا افزود: در پایان این سه روز، پایگاه شهید بابایی اصفهان، حائز رتبه اول، ستاد پشتیبانی مرکز، حائز رتبه دوم و پایگاه وحدتی دزفول به مقام سوم دست یافتند و ۶۳ نفر برگزیده این دوره، به مسابقات سراسری قرآن آجا که اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد، راه پیدا کردند.

    قاضی با اشاره به اینکه با وجود برگزاری مجازی، شاهد رشد چشمگیر شرکت‌کنندگان بودیم که ثمره تلاش جهادی و شبانه‌روزی مسئولان و فرماندهان است، بیان کرد: قرآن، کتاب شفا و هدایت است و برنامه زندگی بشریت در آن گنجانده شده است و درمان امراض روحی بشریت به وسیله آیات امکان‌پذیر است. تمامی تلاش ما در نیروی هوایی ارتش بر این است که علاوه بر رفع مهجوریت از این کتاب آسمانی، عامل به آیات راهگشای آن در سراسر زندگی باشیم.

    در ادامه این مراسم، امیرسرتیپ هادیان گفت: این مسابقات همه ساله در راستای اعتلای فرهنگ قرآنی در نیروی هوایی ارتش برگزار می‌شود و تشکیل اداره قرآن، عترت و نماز، نقطه عطف و آغاز فصلی جدید در حوزه قرآنی در ارتش بود و در فضای جنگ نرم کنونی، توجه ویژه به قرآن و بهره بودن از راهنمایی‌های آن، بیش از پیش ضروری است.

    در پایان این مراسم نیز سرهنگ میدانی گفت: نیروی هوایی، مهد پرورش اساتید بزرگ قرآنی در گذشته و حال حاضر بوده است و تأثیرگذارترین چهره‌های قرآنی چه در سطح کشوری و چه بین‌المللی را داراست، که این مهم با هدایت‌های فرماندهان قرآنی و ولایت‌مدار نهاجا و همکاری عمیق و همه‌جانبه با عقیدتی ـ سیاسی این نیرو به دست آمده است.

    وی ادامه داد: تدوین اولین آئین‌نامه تشویق حافظان و قاریان قرآن، اختصاص اولین ساختمان به اداره قرآن، عترت و نماز نهاجا قبل از استقلال این اداره و دریافت ۶۲ مقام در مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان ارتش از دیگر افتخارات نیروی هوایی در امور قرآنی بوده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.