حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • آغاز نام‌نویسی مسابقات سالانه قرائت قرآن در ترکیه
    شناسه : 1251
    3
    شبکه TRT۱ تلویزیون دولتی ترکیه از آغاز نام‌نویسی مسابقات سالانه قرائت قرآن در این کشور خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    آغاز نام‌نویسی مسابقات سالانه قرائت قرآن در ترکیه

    شبکه TRT۱ تلویزیون دولتی ترکیه از آغاز نام‌نویسی مسابقات سالانه قرائت قرآن در این کشور خبر داد.

    به گزارش بعثت نیوز به نقل از NP، شبکه TRT۱ تلویزیون دولتی ترکیه اعلام کرد که شرکت در این دوره از مسابقات قرآن کریم ترکیه برای تمام علاقه‌مندان ترک و سایر ملیت‌های مقیم ترکیه آزاد است.

    قرار است، گزینش شرکت‌کنندگان هم‌زمان با ماه مبارک رمضان سال آینده (۱۳ آوریل ۲۰۲۱/ ۲۴ فروردین ۱۴۰۰) آغاز و اختتامیه این مسابقات ۲۷ ماه رمضان با ارائه جوایزی به رتبه‌های برتر برگزار شود.

    در دوره گذشته این مسابقات، حسین اکبولوت، مؤذن مسجد جامع چاملیجای استانبول رتبه نخست را از آن خود کرد.

    شبکه تلویزیونی TRT۱ ترکیه نخستین‌بار در ماه رمضان سال ۲۰۱۷ میلادی این مسابقات را با مشارکت قاریانی از ملیت‌های مختلف از سراسر ترکیه برگزار کرد.

    علاقه‌مندان مقیم ترکیه می‌توانند برای شرکت در این مسابقات، از طریق شماره ۰۵۰۵۰۱۸۸۵۰۰ در پیام‌رسان واتس‌اپ و یا از طریق سایت www.trt۱tilavet.com در مسابقات ثبت‌ نام کنند.

    شبکه TRT۱ تلویزیون دولتی ترکیه این شبکه تلویزیونی تاکنون طیف وسیعی از برنامه‌های متنوع از اخبار، موسیقی، سرگرمی، درام، ورزش، آموزش و پرورش و هنر را همراه با پیام‌های تجاری پخش نموده است. این کانال برای اولین بار در ترکیه در سال‌های گذشته به ساخت و پخش مجموعه‌های تلویزیونی بسیار معروف شده است. تی‌آرتی ۱ در سال‌های آغازین تأسیس با نام تلویزیون آنکارا (۱۹۶۸–۱۹۸۶) و مدتی تی‌وی ۱ (۱۹۸۶–۱۹۹۸) شناخته می‌شد. از تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۲ همزمان با تی‌آرتی ۱، تی‌آرتی ۱ اچ‌دی نیز با کیفیت بالا پخش می‌شود.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.