حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • مرحله استانی مسابقات مناظره دانشجویی در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود
    شناسه : 2700
    3
    معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از برگزاری دهمین دوره مرحله استانی مسابقات مناظره دانشجویی در استان خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    احد حاجی‌بلند، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان، امروز، ۱۹ تیرماه، از برگزاری دهمین دوره مرحله استانی مسابقات مناظره دانشجویی در استان خبر داد و گفت: مسابقات ملی مناظره دانشجویان بستری برای کمک توسعه فرهنگ گفت‌وگو، تولید علم و اندیشه دینی، تقویت روحیه حق و حق طلبی و … در دانشجویان و مهیا کردن فرصتی برای آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب و باورپذیر برای دانشجویان است.

    وی افزود: در همین راستا، این معاونت در نظر دارد تا دهمین دوره مرحله استانی این مسابقات را در آذربایجان شرقی برگزار کند.

    حاجی بلند، افزود: با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت برگزاری شایسته این مسابقات در سال‌جاری، امیدواریم دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشجویی همکاری لازم را داشته باشند.

    معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند تا پایان شهریورماه سالجاری به صورت حضوری در سازمان جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه تبریز و یا به صورت تلفنی با شماره تماس ۳۳۳۲۱۱۲۰ اقدام به ثبت نام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.