حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری محفل انس با قرآن در پارک خورشید مشهد
    شناسه : 1371
    1
    در آستانه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، محفل انس با قرآن در کنار مزار شهدای گمنام پارک خورشید مشهد برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزاری محفل انس با قرآن در پارک خورشید مشهد

    در آستانه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، محفل انس با قرآن در کنار مزار شهدای گمنام پارک خورشید مشهد برگزار شد.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، در آستانه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، محفل انس با قرآن روز گذشته، ۱۱ دی‌ماه در کنار مزار شهدای گمنام در کوهستان پارک خورشید مشهد برگزار شد.

    در این مراسم قرآن‌آموزان مؤسسه اظهر الجمیل با آرمان‌های والای امام(ره) و شهدا تجدید میثاق کردند، پس از زیارت قبور شهدای گمنام از سوی استادان و قرآن‌آموزان، محفل انس با قرآن برگزار شد و قاریان نوجوان امیرمحمد خالقی و محمدامین کهن به تلاوت قرآن کریم و گروه بین‌المللی شمس الهدی مشهد به اجرای سرودی در وصف شهیدان پرداختند.

    این محفل قرآنی از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اظهرالجمیل الاعلی  با همکاری آموزش و پرورش برگزار شد. کوهستان پارک خورشید مشهد، بزرگترین پارک کوهستانی مشهد بوده و در منطقه ۹ قرار گرفته است. این منطقه جزو یکی از سرسبزترین مناطقی است که در این شهر وجود دارد. نکته بسیار مثبتی که باعث شده این پارک طرفداران بسیار زیادی داشته باشد، قرار داشتن آن بر ارتفاعات هاشمیه است؛ زیرا امکانی را فراهم کرده تا منظره ای بی بدیل از شهر به روی چشم بیننده ایجاد شود. منظره ایجاد شده از شهر در این مکان، بسیار رویایی و دیدنی است. کوهستان پارک خورشید مشهد در انتهای بلوار هاشمیه واقع شده است و مساحتی حدود ۴۰۰ هکتار را از آن خود کرده است. این مساحت باعث شده بام هاشمیه مشهد، رتبه اول مساحت زیر سطح را از آن خود کند

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.