حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • محافل قرآنی شهداءالمقاومه در دشت آزادگان برگزار شد
    شناسه : 1356
    3
    محافل قرآنی شهداءالمقاومه در ۷ روستای شهرستان دشت آزادگان برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    محافل قرآنی شهداءالمقاومه در دشت آزادگان برگزار شد

    محافل قرآنی شهداءالمقاومه در ۷ روستای شهرستان دشت آزادگان برگزار شد.

    محافل سوسنگرد

     

     

     

     

     

     

     

    یوسف حمادی، مدیر مجمع قاریان و حافظان قرآن دشت‌آزادگان در گفت‌وگو با بعثت نیوز از خوزستان، اظهار کرد: محافل قرآنی شهداءالمقاومه که به مناسبت ایام فاطمیه و اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش در روستاهای بخش مرکزی شهرستان دشت آزادگان برگزار شد، شب گذشته ۱۰ دی‌ماه به پایان رسید.

    وی با قدردانی از دهیاران روستاهای میزبان این محافل قرآنی، افزود: محافل قرآنی در روستاهای سبهانیه، ساریه، جلالیه، حاجیه، هوفل شرقی، صگور شیخ صالح و طگطاگه برگزار شد.

    حمادی بیان کرد: همچنین در هفته آینده محافل قرآنی شهداءالمقاومه در شهرهای سوسنگرد، کوت سیدنعیم، ابوحمیظه و بستان با حضور قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی قرآن کریم برگزار خواهند شد.

    گفتنی است؛ محافل قرآنی شهداءالمقاومه در ۷ روستای اشاره شده از سوی مجمع قاریان و حافظان قرآن و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی دشت آزادگان تدوین و برگزار شد.

    گفتهنی است که شهرستان دشت آزادگان یکی از شهرستان‌های استان خوزستان در جنوب غربی ایران است. مردم این شهرستان عرب و به زبان عربی سخن می‌گویند. دشت آزادگان در آغاز به دست میسان یا سهل میان معروف بود. در سال ۱۳۱۴ خورشیدی بنا به تصویب هیئت وزیران به دشت میشان تغییر نام یافت و پس از جنگ ایران و عراق، نام آن به دشت آزادگان تغییر یافت. دشت آزادگان از نخستین مناطق ایران است که به اشغال نیروهای عراقی درآمده‌است. این شهرستان از شرق با شهرستان‌های شوش و اهواز هم‌مرز است. در خوزستان باد معروفی است به نام «سام» ، که از دشت میشان به طرف شمال شرق می‌وزد .بادی است بسیار گرم که در تابستان جریان دارد.

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.