حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • قاری ایرانی مسابقات قرآن افغانستان فینالیست شد
    شناسه : 905
    2
    قاری ایرانی مسابقات قرآن افغانستان فینالیست شد این رقابت‎ها که با شعار «ستارگان قرآنی؛ حاملان وحدت» در حال برگزاری است، تا ۱۲ دی ماه ادامه دارد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    قاری ایرانی مسابقات قرآن افغانستان فینالیست شد

    قاری ایرانی مسابقات قرآن افغانستان فینالیست این رقابت‎ها شد. به گزارش بعثت نیوز از افغانستان؛ این رقابت‎ها که با عنوان «سراج الکبیر» و با شعار «ستارگان قرآنی؛ حاملان وحدت» در افغانستان در حال برگزاری است، تا ۱۲ دی ماه ادامه دارد.

    سیدحجت‌الله حسینی متولد ۱۳۶۶ در مشهد، قاری ایرانی این رویداد بین‎المللی است که با اجرای خوب خود در این رقابت‎ها به مرحله نهایی راه پیدا کرده است و فینالیست این رقابت ها شده است.

    کارنامه افتخارات قرآنی سیدحجت‌الله حسینی نشان می‎دهد وی نفر اول رشته قرائت قرآن کریم، مسابقات کشوری دانش‌آموزی در سال ۱۳۸۵، نفر دوم قرائت قرآن کریم مسابقات کشوری بسیج در ۱۳۸۹، رتبه دوم قرائت قرآن کریم مسابقات کشوری دانشجویی در سال ۱۳۹۰، رتبه اول قرائت قرآن کریم مسابقات کشوری نیروهای مسلح در سال ۱۳۹۶ و رتبه اول قرائت قرآن در مسابقات ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۶ بوده است.

    وی همچنین عنوان برگزیده بازآفرینی صلوات خاصه حضرت رضا (ع) در جشنواره آوای رضوان در سال  ۱۳۹۶ را در کارنامه دارد.

    این دوره از مسابقات برای نخستین بار است که در کشور افغانستان برگزار می شود و نکته قابل ذکر دیگر در ارتباط با این مسابقات این است که به صورت آنلاین برگزار می شود. این مسابقات در سطح مناسبی برگزار می شود و همراه با قاری ایرانی که فینالیست شده است، قاریان متعددی از کشورهای اسلامی در این دوره از مسابقات که در کشور افغانستان برگزار می شود حضور پیدا کرده اند که سبب افزایش جذابیت این رقابت ها شده است.

    قاری ایرانی مسابقات قرآن افغانستان فینالیست شد + عکس

    انتهای پیام

    منبع: ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.