حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • فعالیت مجازی ۳۰ درصد مؤسسات قرآنی کردستان در ایام کرونایی
    شناسه : 1245
    1
    مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کردستان از فعالیت مجازی ۳۰ درصد مؤسسات این استان در ایام کرونایی خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فعالیت مجازی ۳۰ درصد مؤسسات قرآنی کردستان در ایام کرونایی

    مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کردستان از فعالیت مجازی ۳۰ درصد مؤسسات این استان در ایام کرونایی خبر داد.

     

     

     

     

     

     

     

    فرید عزت‌پور، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کردستان در گفت‌وگو با بعثت نیوز، با اشاره به فعالیت مؤسسات در این ایام، اظهار کرد: متأسفانه شیوع ویروس کرونا و انتشار آن به ویژه طی هفته‌های گذشته که در وضعیت قرمز بودیم، موجب نیمه فعالی و یا غیرفعال شدن مؤسسات قرآنی استان شد.

    وی با اشاره به تعدادی از مؤسسات که در حال حاضر فعال هستند، ادامه داد: حدود ۳۰ درصد از تشکل‌های قرآنی مردمی استان، دوره‌های خود را به صورت مجازی دنبال می‌کنند چرا که زیرساخت‌های لازم چون گوشی‌های هوشمند، اینترنت و مهم‌تر از آن انگیزه حضور در دور‌ه‌ها آن هم به صورت غیرحضوری میان مردم پایین است.

    عزت‌پور با اشاره به ثبت و عضویت حدود ۴۰ مؤسسه در اتحادیه، اظهار کرد: همچنین ۱۰ درصد از مؤسسات دوره‌های حضوری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کنند.

    مدیرعامل اتحادیه قرآنی کردستان اضافه کرد: امید است با بهبود شرایط انتشار ویروس کرونا و حمایت مسئولان فعالیت مؤسسات قرآنی نیز بهتر از گذشته شود تا تشکل‌های قرآنی مردمی نیز از رکود فعلی که گریبان‌گیرشان شده است، نجات پیدا کنند.

    بحث و بررسی درباره توانمندسازی، سطح‌بندی و استانداردسازی مؤسسات، بررسی مکانیزم‌های نظارت و ارزیابی تشکل‌های قرآنی، تهیه سند برنامه سه‌ساله اتحادیه با تبیین شاخص‌های کمی و کیفی، وضع موجود و مطلوب، بررسی راهکارهای تأمین منابع و شاخص‌های مشخص برای نحوه تعامل با نهادها و سازمان‌های مرتبط با قرآن و تبادل نظر درباره مشکلات و چالش‌های تشکل‌های قرآنی، پیگیری موضوع بیمه فعالان قرآنی و بحث مالیات مؤسسات قرآنی از جمله این موارد است و همچنین در نظر داریم تا اتوماسیون اداری به منظور تسهیل در نظارت فعالیت‌های قرآنی مؤسسات داشته باشیم.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.