حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • فعالیت خانه‌های قرآن و عترت در محلات تهران
    شناسه : 6618
    0
    فعالیت قرآنی » فعالیت های قرآنی معاون اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران در آئین اختتامیه جشنواره بین‌المللی قرآنی آرمان گفت: در اکثر مناطق تهران شورای قرآن و عترت فعالیت خود را آغاز کرده‌ است و تلاش می‌کنیم در هر ۳۵۲ محله نیز خانه قرآن و عترت در راستای گسترش فرهنگ قرآنی تشکیل شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    آئین اختتامیه جشنواره بین‌المللی قرآنی آرمان سه‌شنبه شب، ۲۷ تیرماه با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران، امین توکلی‌زاده، معاون اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران، جمعی از خانواده معظم شهدا، استادان و قاریان بین‌المللی و مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

    محمدامین توکلی‌زاده، معاون اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران در این مراسم با اشاره به اینکه جشنواره مردمی آرمان فعالیت خود را از حسینیه جماران آغاز کرد، حسینیه‌ای که مبدأ تحولی جهانی در عصر ماست گفت: جشنواره آرمان به لطف و عنایت خدای متعال و یاری دوستان جریان جدیدی را حول محور قرآن در تهران ایجاد کرد تا نوجوانان و جوانان حضور پررنگ‌تری در فعالیت‌های قرآنی داشته باشند.

    وی با بیان اینکه مبتکران جشنواره آرمان تلاش می‌کنند تا با بهره‌گیری از اصول آرمانی انقلاب اسلامی در شهر تهران رخداد‌های فرهنگی مختلفی را طراحی کنند، افزود: بخشی از این رخداد‌ها ازجمله فعالیت‌های قرآنی تاکنون به ثمر نشسته‌ است و بخشی دیگر در آینده‌ای نزدیک به ثمر می‌نشیند.

    معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه جشنواره قرآنی آرمان از ماه مبارک رمضان امسال با محوریت سوره حجرات فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: امیدواریم برگزاری این جشنواره که امروز به پایان اولین دوره آن رسیده‌ایم، مقدمه‌ای برای انجام فعالیت‌های قرآنی منسجم و کارآمدتر در تهران به خصوص برای قشر جوان و نوجوان باشد.

    توکلی‌زاده در پایان با بیان اینکه امروز با پیگیری‌هایی که انجام شده است در اکثر مناطق تهران شورای قرآن و عترت فعالیتش را آغاز کرده‌ است، گفت: تلاش می‌کنیم در هر ۳۵۲ محله تهران خانه‌های قرآن و عترت نیز در جهت گسترش فرهنگ قرآنی شکل گیرد. علاوه بر این یکی دیگر از اقدامات شهرداری تهران شناسایی و حمایت از مساجد فعال در زمینه قرآن است که این موضوع نیز در دستور کار قرار گرفته است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.