حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • فراخوان ثبت‌نام مسابقات قرآن نهاجا
    شناسه : 5681
    4
    ثبت‌نام بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان شاغل، همسران و فرزندان کارکنان نیروی هوایی ارتش و چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نهاجا آغاز شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فراخوان ثبت‌نام بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان شاغل، همسران و فرزندان (در دو گروه سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال) کارکنان نیروی هوایی ارتش و چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نهاجا اعلام شد.

    این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و اجزاء نیم، ۱، ۳،  ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ جزء قرآن، اذان و مفاهیم در دو سطح (یک و دو) برگزار خواهد شد.

    علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به مراکز قرآن، عترت و نماز یگان‌ها یا دارالقرآن‌های کوی‌های سازمانی مراجعه کنند و کارکنان وظیفه و پایور با شماره ۰۹۱۶۵۴۴۸۵۴۲ و خانواده‌ها برای حضور در مسابقات با شماره ۰۹۱۹۰۲۳۵۴۰۲ تماس بگیرند.

    یادآوری می‌شود، مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات ۲۱ و ۲۲ تیرماه به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.