حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • فاصله موجود تا مطلوب دلیل مطالبه رهبری در جهاد تبیین است
    شناسه : 5210
    2
    محمدمهدی اسماعیلی در آیین پایانی هفته هنر انقلاب گفت: اگر امروز با مطالبه رهبر فرزانه انقلاب درباره جهاد روایت و تبیین رو به رو هستیم به دلیل فاصله‌مان با نقطه مطلوب است.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در آیین پایانی هفته هنر انقلاب که شب گذشته برگزار شد گفت: در جهاد تبیین مسئولیت سنگینی بر عهده داریم و هفته هنر انقلاب، کار را برای جوانان پرانگیزه در این مسیر ساده‌تر می‌کند و با نشان دادن قله‌ها طی مسیر را آسان می‌کند.

    وی ادامه داد: در این روزهای مبارک ماه خدا، یاد شهید سیدمرتضی آوینی که این هفته به نام اوست را گرامی می‌داریم و خدا را شاکریم که بعد از گذشت سی سال از شهادت این مرد بزرگ، عرصه فرهنگ‌ و هنر انقلاب مسیر خود را یافته و به خوبی پیش رفته است.

    وزیر فرهنگ افزود: امروزه وقتی به کارنامه حوزه هنری که برای پاسداشت فرهنگ انقلاب تاسیس شده است می‌نگریم، این مجموعه آکنده از تلاش زنان و مردانی است تا امروز شاهد باشیم نظام اسلامی ما دارای میراث ارزشمندی در حوزه هنر انقلاب باشد.

    وی اضافه کرد: همه روزها و شب‌های گذشته بر انقلاب پر از وقایع و نکاتی است که جا دارد همه عرصه‌های هنری آن را روایت کند. اگر امروز با مطالبه رهبر فرزانه انقلاب درباره جهاد روایت و تبیین رو به رو هستیم به دلیل فاصله‌مان با نقطه مطلوب است.

    رئیس شورای هنر ادامه داد: ما به تنهایی نیستیم که دستاوردها را روایت می‌کنیم بلکه جریانی قوی متکی به دلار و پوشش رسانه‌ای قوی برای تحریف دستاوردهای انقلاب پای کار آمده است. بنابراین ما در جهاد تبیین مسئولیت سنگینی بر عهده داریم و هفته هنر انقلاب کار را برای جوانان پر انگیزه ما در این مسیر ساده‌تر می‌کند و قله‌ها را نشان می‌دهد تا طی مسیر ساده‌تر طی شود.

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: از همه دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد سالانه و مهم تشکر می‌کنم و به روح همه هنرمندان بزرگ انقلاب اسلامی که امروز در آسمان و بزم ملکوتیان ناظر ما هستند صلوات می‌فرستیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.