حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • امروز تمام مسلمانان جهان تشنه عدالت قرآنی هستند
    شناسه : 1560
    6
    نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در صدر اسلام، مبلغان با قرائت قرآن سعی در جذب مردم داشتند، بیان کرد: امروز تمام مسلمانان جهان تشنه روح قرآن هستند و از شرق دور تا آفریقا عدالت قرآنی را می‌خواهند، چراکه تا عدالت اجرا نشود انسان به هدف نمی‌رسد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    امروز تمام مسلمانان جهان تشنه عدالت قرآنی هستند

    نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در صدر اسلام، مبلغان با قرائت قرآن سعی در جذب مردم داشتند، بیان کرد: امروز تمام مسلمانان جهان تشنه روح قرآن هستند و از شرق دور تا آفریقا عدالت قرآنی را می‌خواهند، چراکه تا عدالت اجرا نشود انسان به هدف نمی‌رسد.

    امروز تمام مسلمانان جهان تشنه عدالت قرآنی هستند

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، ۱۴ دی‌ماه در دیدار با عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: استعمار در سطح جهان به هر نحوی با دور کردن قرآن، سعی در آسیب رساندن به جوامع دارد.

    وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی اقتضای خوبی دارد اما موانع بر سر راه همچون سیستم فعال تفکر غربی، قوی است، گفت: مردم در سال ۵۷ و هم امروز اسلام را می‌خواهند، اما اسلامی نمی‌بینند، البته امیدواریم در گام دوم انقلاب موانع برداشته و یا تضعیف شوند.

    نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه زمینه رفع موانع برای مردم قرآن‌دوست فراهم شود، تصریح کرد: باید جدی‌تر، حساب شده‌تر و تأثیرگذارتر، در این زمینه اقدام کرد و مخاطب را به روح قرآن، عدالت، خودسازی و تعهد کشاند.

    عبادی با اشاره به اینکه در صدر اسلام، مبلغان با قرائت قرآن سعی در جذب مردم داشتند و این کار اثرگذاری بالاتری نیز داشت، ادامه داد: امروز تمام مسلمانان جهان تشنه روح قرآن هستند و از شرق دور تا آفریقا عدالت قرآنی را می‌خواهند چراکه تا عدالت اجرا نشود انسان به هدف نمی‌رسد.

    وی خطاب به مسئولان حاضر در جلسه، گفت: اکنون بهترین زمان و بدترین زمان است و باید از این فرصت برای ترویج قرآن استفاده و بدترین را به بهترین تبدیل کرد.

    عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار نیز با بیان اینکه در ابتدای فعالیت دولت دوازدهم عمده کارها در سطح ملی بر قرآن کریم متمرکز بود، اظهار کرد: ما این تمرکز را نگه داشتیم و در کنار آن عترت طاهره و سنت اهل بیت(ع) را نیز مطرح کردیم.

    وی با اشاره به اینکه کاشان به عنوان پایتخت نهج‌البلاغه و یزد به عنوان پایتخت صحیفه سجادیه انتخاب شده است، ابراز امیدواری کرد: بتوانیم همانند این خدمات را نیز برای خراسان‌جنوبی داشته باشیم.

    ناصر نبی‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی نیز با بیان اینکه بستر قرآنی در استان علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد، بیان کرد: ۷۴ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت در خراسان‌جنوبی دارای مجوز هستند.

    وی به فعالیت ۷۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: این کانون‌ها حتی در دورافتاده‌ترین روستاها نیز حضور دارند و بخش عظیمی از فعالیت آنان، قرآنی است.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.