حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • طرح ملی نذر آموزش قرآن کریم برگزار می‌شود
    شناسه : 2980
    4
    موسسه رسول عصر ثقلین با همکاری خانه کارگر، طرح ملی آموزش قرآن کریم را به صورت رایگان برگزار می‌کند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ
    موسسه رسول عصر ثقلین با همکاری خانه کارگر، طرح ملی آموزش قرآن کریم را به صورت رایگان برگزار می‌کند.
    محمدصادق محسنی کبیر، مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا؛ ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، پیرامون این طرح گفت: دارالقرآن خانه کارگر و موسسه رسول عصر ثقلین در نظر دارند تا ۵ مهرماه مصادف با اربعین حسینی(ع)، از تمامی علاقه‌مندان به دوره‌های تخصصی و عمومی آموزش قرآن کریم به صورت رایگان ثبت نام به عمل آورند.
    وی افزود: موارد طرح تخصصی حفظ قرآن کریم شامل یک جزء از قرآن کریم تا اربعین حسینی، برگزاری تست هوش و حافظه، برگزاری کارگاه مشاوره حفظ و برگزاری یک ماهه آزمایشی برای حفظ یک جزء از قرآن کریم است.
    مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر اظهار کرد: علاوه بر موارد فوق، علاقه‌مندان به طرح عمومی می‌توانند در دوره‌های دیگر انجمن به دوره عمومی حفظ قرآن کریم، روخوانی و روانخوانی، فصیح‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، ترجمه و مفاهیم تفسیر تخصصی قرآن کریم، احکام نهج البلاغه نیز به صورت رایگان حضور داشته باشند.

    محسنی‌کبیر بیان کرد: در این طرح آموزشی برای هر فرد یک استاد پشتیبان در نظر گرفته می‌شود و یک معلم خصوصی به صورت منظم هفته‌ای دو مرتبه از طریق تماس تلفنی یا فضای مجازی به این افراد آموزش می‌دهد و طبق برنامه‌های جامعی که در نظر گرفته شده، با این افراد تمرین می‌کنند.

    علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.ketabequran.ir یا کانال این دارالقرآن در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/amuzeshe_quran مراجعه کنند.یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای ثبت‌ نام در این دوره‌ها باید عدد دو را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند یا با شماره ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱ تماس بگیرند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.