حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • طرح معرفی سه تن از مفاخر و شارحان کاشانی نهج البلاغه در قالب فضاسازی شهری
    شناسه : 2237
    4
    رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از اجرای طرح فضاسازی شهری معرفی سه تن از مفاخر و شارحان کاشانی نهج البلاغه خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ
    رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از اجرای طرح فضاسازی شهری معرفی سه تن از مفاخر و شارحان کاشانی نهج البلاغه خبر داد.

    محمدحسین واحدیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: طرح معرفی سه تن از مفاخر و شارحان کاشانی نهج البلاغه در سال پایتختی نهج البلاغه کاشان در قالب فضاسازی شهری اکران و در فضای مجازی منتشر شد.
    رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: این طرح در راستای معرفی ظرفیت های ارزشمند حوزه نهج البلاغه در کاشان و لزوم توسعه و ترویج فرهنگ و آموزه های ناب علوی با تلاش فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اجرا شد.
    واحدیان افزود: در این طرح،  علامه سید ابوالرضا راوندی به عنوان نخستین شارح نهج البلاغه، علامه قطب الدین راوندی نویسنده کتاب «منهاج البراعه فی شرح نهج البلاغه» و ملا فتح اله کاشانی مولف کتاب «تنبیه الغافلین و تذکره الغارفین» معرفی شدند.

    رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان خاطر نشان کرد: منطقه تاریخی و فرهنگی کاشان مفاخر و مشاهیر بی شماری دارد که سازمان از طریق اجرای برنامه های متنوع با تلاش فرهنگ سراها، به دنبال معرفی این مفاخر است تا هویت کاشان را از منظر مفاخر یادآوری کند.
    هر دو سال یک بار یک شهر به عنوان پایتخت نهج البلاغه ایران معرفی می شود و در نخستین گام با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرستان کاشان به عنوان پایتخت نهج البلاغه ایران معرفی شد./

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.