حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • شیرازه کتاب با ویژه‌نامه «بزک ممنوع» روانه کتابفروشی‌ها شد
    شناسه : 4173
    2
    دوره جدید ماهنامه اختصای «شیرازه کتاب» ویژه مهر، آبان و آذرماه باعنوان «بزک ممنوع» و با محوریت ضرورت جلوگیری از تحریف تاریخ معاصر و تطهیر چهره پهلوی‌ها، منتشر شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    شماره ۵۸، ۵۹ و ۶۰ ماهنامه اختصاصی کتاب و کتابخوانی «شیرازه کتاب» ویژه مهر، آبان و آذر با محوریت  ضرورت جلوگیری از تحریف تاریخ معاصر ایران و گزارشی از دومین دوره جایزه ادبی شهید سیدعلی اندرزگو از طرف مجمع ناشران انقلاب اسلامی روانه بازار نشر شد.

    گزارش‌هایی از اختتامیه هشتمین دوره مسابقات کتابخوانی پویا، جایزه «روایت پیشرفت» و تجهیز دو کتابخانه توسط گروه «باشگاه هواداران کتاب» و همچنین گفت‌وگو با رئیس مؤسسه بوستان کتاب مطالبی است که در بخش خانواده نشر جدیدترین شماره شیرازه کتاب به آن ‌پرداخته شده است.

    دومین دوره جایزه ادبی شهید اندرزگو و ضرورت جلوگیری از تطهیر چهره پهلوی و تحریف تاریخ در حوزه روایت و ادبیات دو موضوع مهم پرونده ویژه دوره جدید ماهنامه شیرازه کتاب است که در آن ضمن گفت‌وگو با دبیر اجرایی و داوران دومین دوره جایزه ادبی شهید اندرزگو، گزارشی از اختتامیه دومین دوره این جایزه هم چا‌پ شده است.

    معرفی ۱۳ عنوان کتاب راه‌یافته به مرحله نهایی جایزه ادبی شهید اندرزگو و گفت‌وگو با نویسندگان این آثار از دیگر بخش‌های پرونده ویژه جدیدترین شماره ماهنامه شیرازه کتاب است.

    در بخش طعم کتاب این شماره از ماهنامه شیرازه کتاب هم  علاوه بر یادداشتی از فاطمه سلیمانی ازندریانی با موضوع «نکته‌هایی برای نوشتن»، گفت‌وگو‌هایی با نویسندگان کتاب‌های «این صدف انگار مروارید ندارد» و «پادرمیانی» انجام شده و در انتها ۱۰ کتاب به‌ عنوان بسته پیشنهادی آبان و آذر معرفی شده است.

    کافه شیرازه، بخش انتهایی ماهنامه شیرازه کتاب است که در جدید‌ترین شماره آن با یادداشت‌هایی محمدصادق علیزاده، مهدی خانعلی‌زاده، ، مجتبی دانش‌طلب، میثم رشیدی و… با موضوع تحریف تاریخ و تطهیر پهلوی‌ها مزین شده است.

    شماره ۵۸، ۵۹ و ۶۰ ماهنامه اختصاصی کتاب و کتابخوانی «شیرازه کتاب» ویژه مهر، آبان و آذر با مدیرمسئولی یاسر احمدوند و سردبیری مهدی سلیمانی و صاحب امتیازی مجمع ناشران انقلاب اسلامی و بهای ۴۰ هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.