حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • شهدای گمنام ثبت ملی میراث فرهنگی ناملموس می‌شوند
    شناسه : 5550
    2
    قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور در نامه‌ای مراتب ثبت ملی میراث فرهنگی ناملموس شهید گمنام را به ۳۱ استاندار کشور ابلاغ کرد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در نامه علی دارابی قائم‌مقام وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و معاون میراث‌فرهنگی در نامه‌ای به ۳۱ استاندار کشور آمده است:

    در اجرای مواد ۱۱ و ۱۲ از قانون الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنواسیون حراست از میراث‌فرهنگی ناملموس مصوب سال ۱۳۸۴ مجلس شورای اسلامی و مواد ۲ و ۳ آیین‌نامه اجرایی قانون مذکور مصوب ۱۳۸۷ هیئت محترم وزیران و همچنین آئین‌نامه مشارکت در پاسداری از میراث‌فرهنگی ناملموس شهرها و روستاها مصوب ۱۴۰۰ هیئت محترم وزیران، مراتب ثبت میراث فرهنگی ناملموس شهید گمنام، تفحص، تشییع، یادمان‌سازی، پاسداشت و زیارت (ملی) به شماره ۲۶۷۹ در تاریخ ۱۴۰۱/۳/۳ در فهرست ملی میراث‌فرهنگی ناملموس ایران اعلام می‌شود. هرگونه اقدام که موجب حراست و پاسداری این میراث شد مورد تأکید است.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.