حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • شعبه تهران موسسه قرآن و نهج‌البلاغه، مبعث افتتاح می‌شود
    شناسه : 2486
    1

    شعبه تهران موسسه قرآن و نهج‌البلاغه، مبعث افتتاح می‌شود مدیر شعبه تهران موسسه قرآن و نهج‌البلاغه از افتتاح این شعبه همزمان با روز مبعث با هدف آموزش قرائت و حفظ قرآن و معارف اهل بیت(ع) در تمام سطوح خبرداد. علیرضا کچوئیان، استاد دانشگاه امام صادق(ع) و حافظ کل قرآن کریم  اشاره به اینکه شعبه تهران […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    شعبه تهران موسسه قرآن و نهج‌البلاغه، مبعث افتتاح می‌شود

    مدیر شعبه تهران موسسه قرآن و نهج‌البلاغه از افتتاح این شعبه همزمان با روز مبعث با هدف آموزش قرائت و حفظ قرآن و معارف اهل بیت(ع) در تمام سطوح خبرداد.

    شعبه تهران موسسه قرآن و نهج‌البلاغه، مبعث افتتاح می‌شود

    علیرضا کچوئیان، استاد دانشگاه امام صادق(ع) و حافظ کل قرآن کریم  اشاره به اینکه شعبه تهران موسسه قرآن و نهج‌البلاغه همزمان با روز مبعث افتتاح خواهد شد، اظهار داشت: موسسه مرکزی قرآن و نهج‌البلاغه در دهه ۸۰ با مدیریت حجت‌الاسلام رضازاده راه‌اندازی شد که در حوزه قرائت و حفظ قرآن کریم و قرائت و حفظ نهج‌البلاغه فعال است.

    وی افزود: شعبه تهران موسسه قرآن و نهج‌البلاغه همزمان با چهارشنبه ۲۰ اسفندماه در شب مبعث در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در منطقه مرزداران برگزار می‌شود. این موسسه بناست در تمام سطوح برای آموزش قرآن و معارف اهل بیت(ع) با هدف احیا و نشر معارف ثقلین در سطح جامعه و ایجاد بستر لازم و مناسب برای انس همگانی با قرآن و عترت، برنامه‌ریزی کند.

    کچوئیان گفت: به طور مثال، بخشی از فعالیت‌های ما در حوزه آموزش سرایش شعر آئینی است که به همت حسین صیامی، شاعر آئینی کشور تدریس خواهد شد. برنامه‌های مشابه دیگری نیز در حوزه معارف اهل بیت(ع) خواهیم داشت.

    مدیر شعبه تهران موسسه قرآن و نهج‌البلاغه با بیان اینکه مراسم روز چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام رضازاده برگزار می‌شود، گفت: برگزاری برنامه‌های جشن به مناسبت روز مبعث و شعرخوانی حسین صیامی از دیگر برنامه‌های روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه است که بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.