حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • آغاز تهیه سند راهبردی قرآن در استان زنجان
    شناسه : 1313
    1
    تدوین این سند در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه مؤثر است، بنابراین از تمام ارگان‌های مرتبط انتظار همکاری داریم.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    آغاز تهیه سند راهبردی قرآن در استان زنجان

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از آغاز تهیه سند راهبردی قرآن کریم در استان زنجان خبر داد و گفت: تدوین این سند در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه مؤثر است، بنابراین از تمام ارگان‌های مرتبط انتظار همکاری داریم.

    آغاز تهیه سند راهبردی قرآن کریم در استان زنجان

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز از زنجان، محمدربیع احمدخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، امروز، ۷ دی‌ در دیدار با امام جمعه ابهر، موضوع تولید محتوای فرهنگی در قالب کتاب را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: توجه بیش از پیش به این مقوله باید مدنظر قرار گیرد.

    وی با بیان اینکه فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله قرآن و عترت، فرهنگ و هنر، رسانه و انجمن‌های فرهنگی فعالیت دارد، اضافه کرد: با توجه به گستردگی این حوزه‌ها در تحقق اهداف محوله نیازمند همکاری سایر ارگان‌های مرتبط نیز هستیم.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان با اشاره به رونمایی از کتاب درس‌نامه کارگاه‌های غدیرپژوهی تحت عنوان نسیم ولایت در ابهر، اضافه کرد: این کتاب مرجع و منبع خوبی برای پژوهش‌ها در حوزه غدیر شناسی است.

    احمدخانی از آغاز تهیه سند راهبردی قرآن کریم در استان زنجان خبر داد و گفت: تدوین این سند در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه موثر است لذا از تمام ارگان‌های مرتبط انتظار همکاری در این حوزه را داریم.

    این مسئول با یادآوری این مطلب که قرآن کتاب انسان‌ساز است، خاطرنشان کرد: باید از قرآن و آموزه‌های زیبای آن در تمام زندگی بهره لازم را ببریم.

    در ادامه این دیدار نیز حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام‌جمعه ابهر با اشاره به در پیش رو بودن حماسه تاریخی ۹ دی، لزوم مبارزه آگاهانه با فتنه و فتنه‌گران را مورد تاکید قرار داد و افزود: بصیرت مردم انقلابی در حماسه ۹ دی سبب بیمه انقلاب شد.

    وی به ضرورت بهره‌گیری از فضای مجازی در راستای تقویت بنیان‌های اعتقادی جامعه و حمایت از ولایت اشاره کرد و افزود: ولایت‌پذیری رکن اصلی صیانت از انقلاب است.

    آیسان صادقی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با اشاره به رونمایی از کتاب نسیم ولایت در ابهر، بیان کرد: این کتاب در پنج فصل تهیه و تنظیم شده که فصل اول به شرح شیوه‌نامه تدریس پرداخته و در فصول بعدی، به شکلی موجز و مستند، سرفصل‌های آموزشی مدنظر مورد واکاوی تخصصی قرار گرفته شده و در پایان هر فصل نیز، شبهات احتمالی در رابطه با سرفصل‌های درس مطرح و به آنها پاسخ گفته شده است.

    وی با بیان اینکه آموزه‌های غدیر، فرهنگ نابی است که سبک زندگی اسلامی را ارائه می‌دهد، اضافه کرد: از اینرو چاپ و حمایت از کتب این حوزه که به رخداد بزرگ غدیر می‌پردازد و روش تدریسی برای غدیرپژوهان است، ارزشمند بوده و در فهم حقیقت راه‌گشا است.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.