حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • رقابت ۲ هزار کودک در سامانه «سردار آسمانی»
    شناسه : 2192
    4
    مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کرمان از برگزاری آزمون سوره نبأ در روز گذشته و همچنین تمدید مهلت ثبت نام در آزمون حفظ سوره حشر و تفسیر سوره واقعه خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    رقابت ۲ هزار کودک در سامانه «سردار آسمانی»

    مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کرمان از برگزاری آزمون سوره نبأ در روز گذشته و همچنین تمدید مهلت ثبت نام در آزمون حفظ سوره حشر و تفسیر سوره واقعه خبر داد.

     

     

     

     

     

     

     

    مصطفی نیک‌ورز، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان کرمان در گفت‌وگو بابعثت نیوز، بیان کرد: آزمون آنلاین سوره نبأ روز گذشته، ۱۹ دی‌ماه، ویژه افراد ۸ تا ۱۵ سال با همکاری واحد انفورماتیک سازمان دارالقرآن برگزار شد. بالغ بر دو هزار نفر به صورت آنلاین در این آزمون شرکت کردند که از ساعت ۲۰ امشب می‌توانند، نمره خود را با استفاده از نام کاربری و رمز عبور ملاحظه کنند.

    وی افزود: برای جاماندگان از این آزمون فردا، ۲۱ دی‌ماه نیز آزمون مجدد حفظ سوره نبأ برگزار می‌شود.

    نیک‌ورز گفت: به دلیل استقبال خوبی که از مسابقه حفظ سوره حشر و تفسیر سوره واقعه شد، آزمون آنلاین آن به جمعه، ۲۶ دی‌ماه موکول شد. مهلت ثبت نام تا دوشنبه، ۲۲ دی‌ماه ساعت ۱۶ از طریق سامانه قرآنی سردار آسمانی ادامه خواهد داشت.

    مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کرمان اظهار کرد: تاکنون حدود ۷ هزار نفر برای مسابقات حفظ سوره‌ های حشر و واقعه و در مجموع نیز در تمام رشته‌ها ۱۲ هزار نفر نام‌نویسی کرده‌اند.

    لازم به ذکر است اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کرمان یکی از فعالان در حوره قرآنی در سطح کشور می باشد.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.