حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • سامانه دائمی فروش محصولات عفاف و حجاب راه اندازی می‌شود
    شناسه : 2598
    2
    مدیر نمایشگاه رمضانی کریمه: نمایشگاه رمضانی کریمه قرار است اقدام به تاسیس سامانه دائمی فروش محصولات عفاف و حجاب کند تا تولیدکننده ها و مصرف کنندگان بتوانند در ایام قرنطینه محصولات خود را به راحتی عرضه کنند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مدیر نمایشگاه رمضانی کریمه:

    سامانه دائمی فروش محصولات عفاف و حجاب راه اندازی می‌شود

    نمایشگاه رمضانی کریمه قرار است اقدام به تاسیس سامانه دائمی فروش محصولات عفاف و حجاب کند تا تولیدکننده ها و مصرف کنندگان بتوانند در ایام قرنطینه محصولات خود را به راحتی عرضه کنند.

    رضا سلیمانی مدیر این نمایشگاه با اشاره به تقاضای تولیدکنندگان بر دائمی شدن نمایشگاه گفت: این نمایشگاه سال گذشته با هدف حمایت از تولیدکنندگان پوشاک اسلامی آسیب دیده از شرایط کرونا با حضور ١٠٠ برند فعال به کار خود ادامه داد و تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ کالای مورد نیاز یک بانو محجبه در این سایت بارگزاری شده است.

    وی با اشاره به این موضوع که hijab۹۹.ir سال گذشته به عنوان اولین و تخصصی ترین نمایشگاه مجازی حوزه پوشاک اسلامی کار خود را آغاز کرد، گفت: راه‌اندازی این سامانه کمک کرد عدالت توزیع کالاهای حجاب در کشور محقق و مشکل کمبود سکوی عرضه و نظام توزیع کاهش پیدا کند.

    مدیر نمایشگاه رمضانی کریمه با اشاره به گستردگی خرید از همه٢۵ استان بوده است افزود: امسال روند بازدید و خرید آنلاین نسبت به سال گذشته روند رو به رشدی داشته است و بازدید از سایت نسبت به زمان مشابه در سال قبل افزایش یافته است.

    رضا سلیمانی خاطر نشان ساخت: حجاب یکی از صنایع فرهنگی ماست که به عنوان کالاهای فرهنگی قرار نمی گیرند که به آن به عنوان یک کالای رقابتی در بازارهای جهانی نگاه شود. این نمایشگاه با دائمی شدن به کالاهای حجاب کمک کند که در لیست کالاهای فرهنگی قرار بگیرند.

    وی با اشاره به نمایشگاه های پوشاک های اسلامی که در سراسر دنیا برگزار می شود خاطر نشان ساخت: ایران جز کشور های مسلمانی است که هنوز نتوانسته آمد به شایستگی در این نمایشگاه ها حضور پیدا کند و ظرفیت های ایران در حوزه پوشاک اسلامی ناشناخته مانده است.

    مدیر نمایشگاه رمضانی کریمه تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه گسترش ظرفیت‌های عفاف و حجاب در کشور، فرهنگ سازی پوشش‌های اسلامی، ترویج و معرفی پوشش‌های اسلامی مناسب و ایجاد انگاره‌های مناسب پوشش عفیفانه برای بانوان عفیف ایرانی و اسلامی است.نمایشگاه رمضانی کریمه در گام بعدی اقدام به تاسیس سامانه دائمی فروش محصولات عفاف و حجاب می کند تا تولیدکننده ها و مصرف کنندگان بتوانند فارغ از مشکلات خرید فروش حضوری، محصولات خود را حتی در شرایط قرنطینه نیز عرضه و تهیه کنند.

    وی افزود: ٣٠ درصد تولید کنندگان دغدغه مند با بنیه های ضعیف در شرایط کرونا ورشکست شدند و شرایط موجود شرایط سختی را برای تولیدکنندگان به وجود آورده است و تعداد زیادی از آنها در حال ورشکستگی و تعطیلی کسب و کارشان هستند و در پی این اتفاق نیز تعداد زیادی از کارگران بیکار خواهند شد. این مهم نشان دهنده الزام دائمی شدن نمایشگاه است.یکی از نقاط ضعفی که در حوزه پوشاک اسلامی وجود داشت، استفاده حداقلی از محصولات فناورانه است که البته در سال های اخیر پیشرفت های خوبی در این حوزه انجام شد.

    این کارشناس حوزه مد و لباس با اشاره به این موضوع که نمایشگاه رمضانی پوشاک اسلامی و نمایشگاه های بهاره دو رویداد مقطعی در حوزه پوشاک اسلامی است گفت: نمایشگاه مجازی به خریدار و فروشنده امکان خرید آسان و مناسب تر را می دهد و با نظارت هایی که نسبت به قیمت ها انجام می شود خریداران هم از خرید خود مطمئن تر هستند.این نمایشگاه در پنج بخش چادرهای مهمانی و اجتماع، مانتو و عبایای اسلامی، شال و روسری، لباس های کودک و نوجوانان و ملزومات حجاب است. بر اساس سند راهبردی سامانه حجاب در این نمایشگاه، هر آنچه یک بانوی مسلمان بتواند در اجتماع از آن استفاده کند، موجود است.

    وی تاکید کرد: در این نمایشگاه سعی می شود، گام های موثری برای تعمیق الگوهای عفاف و حجاب در سطح جامعه و ارتقای فرهنگ مصرف کالای ایرانی و جایگزین کردن پوشش اسلامی ایرانی به‌جای پوشش نامتعارف به‌منظور فعال‌سازی همه ظرفیت‌های موجود حوزه طراحی و تولید محصولات عفاف و حجاب برای ایجاد جهش در تولید کشور در شرایط کرونایی و همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری در دستیابی به سبک زندگی اسلامی ایرانی برداشته شود.

    ‎وی در پایان تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه و همزمان با عید سعید فطر با مراجعه به پایگاه اینترنتی نمایشگاه مجازی محصولات حجاب و عفاف رمضان ماه مبارک رمضان www.hijab۹۹.ir از محصولات شرکت‌های فعال حوزه حجاب و عفاف بازدید کنند

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.