حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • رسانه ملی به نشر فرهنگ نماز همت گمارد
    شناسه : 5912
    2
    ستاد اقامه نماز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: از رسانه ملی انتظار دارد که در تولید برنامه‌های فاخر هنری به نشر فرهنگ نماز همت گمارد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور، این ستاد با انتشار بیانیه‌ای، از برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورا در سراسر کشور قدردانی کرد.

    در متن این بیانیه آمده است:

    «الَّذِینَ إِنْ مَکنَّاهُمْ فِی الأَرْضِ أَقامُوا الصَّلاةَ

    با تفضل الهی هرسال مراسم تکریم از شهدای کربلا و برگزاری عزاداری امام حسین(ع) با عظمت بیشتری برگزار می‌شود و مردم ولایتمدار و محب اهل بیت(ع) با اراده معنوی قوی‌تری زیر خیمه پربرکت اباعبدالله(ع) جمع می‌‎شوند و با آل الله همدردی می‌کنند.

    یکی از باابهت‌ترین ابعاد این برنامه، اقامه نماز ظهر عاشورا در ایران اسلامی و بخش وسیعی از جهان است که تجلی‌گاه جهان‌بینی توحیدی مسلمین و نمایانگر تأسی به سیدالشهدا(ع) و اقامه نماز آن امام عزیز در گرماگرم کارزار در میدان جهاد است.

    ستاد اقامه نماز از اهتمام و حسن عنایت عزاداران حسینی، هیئت‌ها، مساجد، تکایا، ذاکران، رسانه ملی، همکاران در ستاد و علمایی که در اقامه نماز جماعت ظهر عاشورای امسال کارنامه درخشانی به ارمغان آورده‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کند.

    نماز ظهر عاشورا امسال چشم‌نواز و افتخارآفرین برگزار شده است. صحنه‌هایی از این رویداد عبادی باشکوه که در جای جای میهن عزیز مشاهده می‌شود و یا از طریق فضای مجازی و صدا و سیما پخش می‌شود، نشانگر معرفت و معنویت سوگواران یکتاپرست و مؤید اوج عشق و مراتب بندگی و خداپرستی ارادتمندان ثارالله(ع) است.

    از رسانه ملی انتظار دارد که اقامه نماز و ترویج معارف این فریضه الهی و پخش جلوه‌های اقامه نماز جماعت در مساجد و ادارات و مدارس و دانشگاه‌ها و کارخانه‌ها را در طول سال در اولویت قرار دهد و در تولید برنامه‌های فاخر هنری به نشر فرهنگ نماز همت گمارد و در جهت تحقق رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان با خلاقیت و نوآوری بیشتری در ایجاد انگیزه و معرفت برای اقامه نماز برنامه‌ریزی کند و همچنین، امیدواراست که مدارس و دانشگاه‌ها و مساجد و حوزه‌های علمیه با تعامل و همگرایی روزافزون، فضای عبادی جامعه را بیش از پیش رونق بخشند و اقامه نماز جماعت را فراگیر کنند».

    ان شاءالله

    ستاد اقامه نماز کشور

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.