حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • رایگان عضو کتابخانه‌ پژوهشکده‌ زن و خانواده تهران شوید
    شناسه : 7467
    1
    زندگی / خانواده کتابخانه پژوهشکده زن و خانواده برای فراهم ساختن زمینه‌ پژوهش و ترویج آگاهی‌های عمومی و تخصصی، هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی رایگان عضویت می‌گیرد
    ارسال توسط :
    پ
    پ
    رایگان عضو کتابخانه‌ پژوهشکده‌ زن و خانواده تهران شوید

    کتابخانه پژوهشکده زن و خانواده به عنوان یکی از غنی‌‎ترین کتابخانه‌های تخصصی حوزه زنان و خانواده در کشور و جامع‌ترین کتابخانه تخصصی این حوزه در تهران، در راستای فراهم ساختن زمینه‌ پژوهش، هم‌افزایی علمی محققان و ترویج آگاهی‌های عمومی و تخصصی، هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی و در آستانه‌ هفته‌ پژوهش اقدام به عضویت رایگان می‌کند.

    این کتابخانه با ارائه خدمات به صورت قفسه‌باز با بیش از ۱۱۰۰۰ عنوان کتاب، دسترسی به اینترنت و جست‌وجو در منابع کتابخانه، بهره‌مندی از بانک اطلاعات علمی با قابلیت دسترسی از طریق پرتال پژوهشکده زن و خانواده، قابلیت استفاده رایگان از مقالات و پایان‌نامه‌های به‌روز حوزه زن و خانواده، بهره‌مندی از نسخه‌ الکترونیک کتاب‌های انگلیسی حوزه علوم انسانی و… در خدمت فعالان علمی و فرهنگی حوزه تخصصی زن و خانواده است.

    پژوهشگران و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این کتابخانه به نشانی lib. wrc. ir و یا نشانی تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجت‌دوست، شماره‌ ۵۶ و تلفن تماس ۸۸۹۸۳۹۴۴ نسبت به ثبت‌نام و درخواست عضویت اقدام نمایند.

    پایان پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.