حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • رایزنی‌ برای افزایش سهمیه ایران در راهپیمایی اربعین
    شناسه : 3158
    4
    دبیر كمیته مشاركت‌های مردمی اسكان و تغذیه ستاد مركزی اربعین اعلام کرد: امیدواریم در جریان سفر الکاظمی به ایران، رایزنی‌ها در مورد افزایش سهمیه کشورمان در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی به نتیجه برسد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    یوسف افضلی، دبیر کمیته مشارکت‌های مردمی اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین، با اشاره به رایزنی‌های تهران برای افزایش سهمیه زائران ایرانی برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی در عراق گفت: امیدواریم در جریان سفر نخست‌وزیر عراق به تهران این رایزنی‌ها به نتیجه برسد.

    افضلی با بیان اینکه تا این لحظه تغییری در میزان سهمیه زائران ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی ایجاد نشده و همچنان سهمیه ۳۰ هزار نفری برای ایران در نظر گرفته شده است، افزود: فردا نخست‌وزیر عراق برای رایزنی و گفت‌وگو در مورد مسائل دو جانبه و منطقه‌ای به ایران سفر خواهد کرد و امیدواریم در جریان این سفر رایزنی‌های ما با مقامات این کشور در مورد افزایش سهمیه ایران در مراسم اربعین امسال به نتیجه برسد.

    این مقام مسئول در ستاد مرکزی اربعین حسینی در مورد زمان اعزام زائران به مراسم اربعین نیز گفت: هنوز از سوی وزارت امور خارجه عراق و سفارت این کشور در ایران تاریخ دقیقی در این زمینه اعلام نشده است ولی صحبت از این است که این اعزام از ۱۰ تا ۲۳ ماه صفر انجام شود و ما با توجه‌ به اینکه موکب‌ها برای ارائه خدمات به زائران  باید خود را از قبل آماده کنند و مقدماتی را فراهم کنند، درخواست کرده‌ایم که این اعزام از پنجم تا ۲۵ ماه صفر صورت گیرد.

    وی همچنین با بیان اینکه بنا به اعلام دولت عراق، سفر زائران اربعین حسینی به این کشور هوایی خواهد بود و امکان انتقال تجهیزات و نذورات به‌مانند سال‌های پیش از مرز زمینی وجود ندارد، تصریح کرد: در همین چارچوب مناسب است که مردم برای کمک به موکب‌ها و تأمین نیازهای آنها بیشتر کمکشان نقدی باشد تا آنها بتوانند در داخل عراق مواد موردنیاز خود را تأمین کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.