حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • «راه سرخ» داراب الگوی موفق کشور شد
    شناسه : 1570
    2
    گروه جهادی «راه سرخ» بسیج دانشجویی داراب به عنوان الگوی موفق حضور مستمر در مناطق حاشیه شهر در کشور معرفی شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    «راه سرخ» داراب الگوی موفق کشور شد

    گروه جهادی «راه سرخ» بسیج دانشجویی داراب به عنوان الگوی موفق حضور مستمر در مناطق حاشیه شهر در کشور معرفی شد.

     

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش  بعثت نیوز از فارس، مظفر حیدری، مسئول گروه جهادی بسیج بسیج دانشجویی استان فارس، امروز، ۱۴ دی در نشست مجازی با خبرنگاران اظهار کرد: در همایش میثاق دبیران جمعیت دانشجویی امام حسن(ع)، گروه جهادی راه سرخ بسیج دانشجویی داراب به‌دلیل فعالیت‌های شاخص، به‌عنوان الگوی موفق حضور مستمر در مناطق حاشیه شهر معرفی شد.

    وی افزود: ترغیب افراد برای مهاجرت معکوس به روستاها، حمایت خانواده‌ها و امید و هویت‌بخشی به مردم مناطق حاشیه شهر از جمله اهداف این گروه جهادی در داراب است.

    مسئول گروه جهادی دانشجویی راه سرخ داراب، برگزاری بیش از ۱۰۰۰ ساعت کلاس‌های کمک آموزشی شامل سبک زندگی اسلامی، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، ترک اعتیاد و اشتغالزایی را از برنامه‌های شاخص این گروه بیان کرد و گفت: ساخت، مرمت و رنگ‌آمیزی منازل، حمام و سرویس بهداشتی، اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند و فراهم کردن زمینه بازگشت به تحصیل یک‌صد دانش‌آموز و اهدای جهیزیه به زوج‌های کم برخوردار از اقدامات دیگر گروه جهادی راه سرخ است.

    حیدری با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی دانشجویی داراب در ایام شیوع کرونا گفت: فعالیت‌های این گروه جهادی در ایام کرونا نیز ادامه داشته و تأمین یک هزار بسته بهداشتی، دو هزار بسته معیشتی، اهدای ۸۴ دستگاه تلفن همراه به دانش‌آموزان نیازمند و پرداخت اجاره‌بهای منازل افراد نیازمند از اقدامات این گروه جهادی در ایام کرونا بوده است.

    وی شناسایی دقیق معضلات، حضور معتمدین و جوانان محلات حاشیه‌نشین در کنار گروه جهادی راه سرخ از جمله عوامل موفقیت این گروه در حاشیه شهر داراب برشمرد و تصریح کرد: کسب مقام سوم در نخستین دوره همایش ملی جهادگران کشور، عنوان گروه جهادی برتر در استان فارس از سال ۱۳۹۴ تاکنون و کسب عنوان موفق‌ترین رده گروه‌های جهادی در جشنواره مالک‌اشتر استان فارس در سال گذشته از جمله افتخارات گروه جهادی راه سرخ بسیج دانشجویی داراب است.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.