حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • راه‌اندازی نهضت قرآن‌خوانی میان خانواده‌ها و ادارات آموزش و پرورش
    شناسه : 4995
    2
    معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در سال آتی نهضت قرآن‌خوانی را در ادارات، مدارس و منازل راه‌اندازی خواهیم کرد، گفت: این نهضت بستری برای احساس نیاز خانواده‌ها برای فراگیری قرآن ایجاد می‌کند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ
    اصغر باقرزاده، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ، با اشاره به گزارشی از فعالیت‌های قرآنی این وزارتخانه گفت: مجموع فعالیت‌های انجام شده در حوزه امور قرآنی در طول سال تحصیلی مناسب بوده است، اما کافی نیست.
    وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های قرآنی آموزش و پرورش نه تنها باید در میان دانش‌آموزان بلکه در سطح جامعه توسعه پیدا کند، گفت: باتوجه به این مهم برای سال آینده نهضت قرآن‌خوانی را در ادارات، مدارس و منازل راه‌اندازی خواهیم کرد. این نهضت بستری برای احساس نیاز خانواده‌ها برای فراگیری آموزش قرآن و توسعه فعالیت‌های قرآنی خواهد بود.
    معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: هدف‌گذاری ما برای آغاز این طرح از مدارس ابتدایی است و با کمک سایر عوامل مدرسه از پایه اول تا ششم ابتدایی روخوانی، روانخوانی و صحیح‌خوانی قرآن را برای تمامی دانش‌آموزان سراسر کشور فراهم می‌کنیم.

    وی درباره شیوه‌های جذب دانش‌آموزان به این فعالیت‌ گفت: طبیعتاً زیبایی کلام پروردگار ذاتا علاقه ایجاد می‌کند؛ اما به جهت اینکه در قدم اول باید این ارتباط را برقرار کنیم از همه ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استفاده خواهیم کرد، چراکه اگر این فرایند توانمند باشد می‌تواند علاقه ایجاد کند.

    معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: عوامل تربیتی و انگیزشی دیگری همچون استفاده از هدایای مختلف و همچنین انگیزه‌سازی مادی و معنوی در این مسیر قطعاً کمک‌کننده خواهند بود تا توسعه این عرصه را در میان دانش‌آموزانمان فراهم کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.