حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • رادیو معارف در سوگ شهیده ولایت
    شناسه : 986
    2
    رادیو معارف در سوگ شهیده ولایت ویژه برنامه «شهیده ولایت» در رادیو معارف به تبیین سیره حضرت زهرا (س) از منظر امام علی(ع) می پردازد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    رادیو معارف در سوگ شهیده ولایت برنامه مناسبتی تدارک دیده است

    شهیده ولایت

    حوزه/ ویژه برنامه «شهیده ولایت» در رادیو معارف به تبیین سیره حضرت زهرا (س) از منظر امام علی(ع) می پردازد.

    به گزارش خبرگزاری بغثت نیور، ‌همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه(س) سید احمد محمودی مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) از پخش برنامه «شهیده ولایت» در این رسانه دینی خبر داد.

    وی خاطرنشان کرد: این برنامه با هدف تقویت فضای معنوی در جامعه و ترویج سیره اهل بیت(ع) به تهیه کنندگی سید محمدعلی حسینیان طراحی و تولید شده است.

    مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) همچنین مروری بر زندگی حضرت فاطمه(س) و بیان سیره ایشان از منظر امام علی(ع) و مقایسه فقدان حضرت زهرا(س) با فقدان رسول خدا(ص) را از جمله موضوعاتی دانست که در این برنامه به آن پرداخته می شود.

    برنامه «شهیده ولایت» با کارشناسی حجت الاسلام حسینی باقرآبادی و اجرای رضا حبیبی یکشنبه ۷ دی ۹۹ ساعت ۱۹:۱۵ از رادیو معارف به روی آنتن می رود.

    رادیو مغارق در سال ۱۳۷۷ و همزمان با سالروز تولد فاطمه معصومه(س)، به منظور گسترش مباحث معرفتی و با هدف پرداختن به حوزه‌های مختلف فرهنگ دینی، در شهر قم افتتاح شد. این شبکه در نحوه پخش منحصربه‌فرد است . فرستنده‌های FM، ردیف ۹۶ و فرستنده AM بر روی ردیف ۱۰۷۱ طول موج شبکه معارف را جهت شهرهای ایران پوشش می دهند.

    این رادیو تلاش دارد در همه موضوعات مرتبط با دین به برنامه سازی بپردازد. پرطرفدارترین برنامه‌های رادیو معارف عبارتند از: مجموعه پرسمان‌ها که با دسته بندی موضوعی سوالات خانوادگی/تربیت کودک/اعتقادی/قرآنی و تاریخی هر روز به صورت زنده پخش می‌شود. مجموعه زمزم احکام که به سوالات فقهی شنوندگان پاسخ می‌دهد. برنامه‌های زنده صبحگاهی که مسائل اجتماعی و خانوادگی را با حضور کارشناسان بررسی می‌کند. اخبار جهان اسلام که تنها بخش خبری جهان اسلام در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. برنامه‌های نمایشی که با نام باغ تماشا هر روز یک نمایش شنیدنی با موضوعات جذاب دینی پخش می‌کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.