حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • دو عنوان کتاب با موضوع فرهنگ علوی در کاشان رونمایی شد
    شناسه : 2229
    3
    اصفهان رییس اداره کتابخانه های عمومی کاشان گفت: در سالی که کاشان به عنوان پایتخت نهج البلاغه معرفی شده است، دو عنوان کتاب با موضوع ترویج فرهنگ علوی رونمایی شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    زینب سادات واسعی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نهج البلاغه کتاب زندگی است و شامل اندیشه های امام علی علیه السلام به عنوان رهبر یک جامعه اسلامی است و الگوی زندگی سعادتمندانه را ترسیم می کند و باید مورد توجه قرار بگیرد.

     

    وی افزود: کتاب های “اصول اخلاق اداری در نهج البلاغه” به قلم اکبر فلاح و “بوستان کوثر”  نوشته علی بوستانی طاهری دو اثری است که به معرفی بخشی از اندیشه های امام علی (ع) و آموزه های زندگی حضرت زهرا (س) پرداخته است.

    رییس اداره کتابخانه های عمومی کاشان تصریح کرد: نشست کتابخوان، شیوه ای تبلیغی و ترویجی برای معرفی کتاب خوب است و با انتخاب کاشان به عنوان نخستین پایتخت نهج البلاغه کشور، تلاش می کنیم با اجرای این طرح، ابعاد مختلف زندگی و سیره امام علی (ع) را به شهروندان به ویژه کارکنان دستگاه های اداری معرفی کنیم.
    واسعی تاکید کرد: امیدواریم اجرای طرح کتابخوان در سازمان ها و اداره های شهرستان، ضمن توسعه فرهنگ مطالعه در جامعه، فرصتی برای اصلاح کیفیت و سبک زندگی شهروندان بر اساس آموزه های علوی بین کارمندان ایجاد شود.
    وی گفت: بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب در حوزه نهج البلاغه در کتابخانه های عمومی کاشان موجود است و امیدواریم دوران قرنطینه کرونا را با ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برای شهروندان غنی سازی کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.