حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری دوره‌های حفظ و مفاهیم قرآن از سوی مؤسسه وصال نور اردبیل
    شناسه : 1541
    3
    مدیرعامل مؤسسه وصال نور اردبیل از برگزاری دوره‌های حفظ، روخوانی و روانخوانی و مفاهیم از سوی این مؤسسه خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزاری دوره‌های حفظ و مفاهیم قرآن از سوی مؤسسه وصال نور اردبیل

    مدیرعامل مؤسسه وصال نور اردبیل از برگزاری دوره‌های حفظ، روخوانی و روانخوانی و مفاهیم از سوی این مؤسسه خبر داد.

     

     

     

     

     

     

     

     

    نهضت حورزاده، مدیرعامل مؤسسه وصال نور اردبیل در گفت‌وگو با بعثت نیوز، بیان کرد: در حال حاضر مکانی را در یکی از شلوغ‌ترین مناطق شهر اجاره کرده‌ایم. با شیوع کرونا فعالیت‌هایمان را تعطیل نکردیم، اما مراجعه‌کنندگانمان کم شده‌اند، اما سعی می‌کنیم به‌ صورت مجازی ادامه دهیم و کارگاه‌های آموزشی را برگزار کنیم.

    وی افزود: دوره‌های حفظ، روخوانی و روانخوانی و مفاهیم قرآن را به‌صورت مجازی برگزار و کارگاه‌های سبک زندگی را نیز به‌ صورت مجازی، فصلی یا ماهانه برپا می‌کنیم.

    حورزاده با بیان اینکه ۶۰ درصد نسبت به قبل از کرونا تعداد قرآن‌آموزان ریزش داشته‌ است، گفت: تابستان استقبال خوبی را شاهد بودیم، بیشتر ریزش ما بعد از مهرماه بود، چون بیشتر مخاطبان دوره‌های ما نوجوانان و جوانان هستند و دروس‌ مدرسه را نیز از فضای مجازی پیگیری می‌کنند، خانواده‌ها نیز از مدت طولانی که فرزندانشان در فضای مجازی هستند، ناراضی‌اند و شاید یکی از دلایل ریزش کلاس‌ها را بتوان برنامه‌های فضای مجازی آموزش و پرورش دانست که زمان زیادی را از قرآن‌آموزان می‌گیرد.

    یادآور می‌شود، این مؤسسه قرآنی در اردبیل، پیرعبدالملک، نرسیده به مسجد جمعه واقع شده است.

    همچنین نهضت حورزاده، رئیس اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی استان اردبیل در ارتباط با پایش سلامت خانوارهای روستاهای اردبیل، با بیان اینکه ۲۱۴ خانوار روستایی منطقه ویژه عنبران از لحاظ ابتلاء به ویروس کرونا غربالگری شدند، اظهار کرد: مؤسسات قرآنی علاوه بر فعالیت‌های آموزشی، در حوزه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی، با ادارات و نهادها و نیز تشکل‌های مردمی همکاری و تعامل دارند.

    وی به اجرای طرح پایش سلامت شهید سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: غربالگری، ارتباط تلفنی، برنامه‌های محله محور با هدف مدیریت و کنترل شیوع کرونا از طریق مشارکت مردمی و قطع زنجیره ویروس کرونا، کاهش بستری، کاهش مرگ و میر در سطح شهرستان و منطقه از اهداف اصلی طرح شهید قاسم سلیمانی است.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.